18.06.2020 / 08:09
StoryEditor

Koniec izolacji? Ruszyliśmy w Polskę – analiza transakcji kartowych

(fot. Pixabay CC0)
Santander Bank Polska przeanalizował transakcje kartami płatniczymi, realizowane w długi weekend przez klientów banku. Widoczny był skokowy wzrost wolumenu transakcji kartami na stacjach benzynowych. W ciągu tygodnia wzrosła też o niemal 100 proc. liczba transakcji powiązanych z noclegami i wynajmem apartamentów. Za jedzenie „na mieście” płaciliśmy już więcej niż w tym samym okresie 2019 roku i tyle samo, co w bieżącym roku jeszcze przed pandemią.

Polacy wyszli z domu, o czym mogą świadczyć dane z transakcji kartami płatniczymi klientów Santander Bank Polska na stacjach paliwowych, w branży gastronomicznej i hotelarskiej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 14:03
StoryEditor
Ukraińska marka odzieżowa Ocean rozwija działalność w Polsce. Otworzyła pierwszy sklep stacjonarny
Ukraińska marka OCEAN otworzyła pierwszy sklep stacjonarny w Polsce (fot. Shutterstock)

Ukraińska marka odzieżowa Ocean, która dotąd działała w Polsce wyłącznie online, uruchomiła swój pierwszy sklep stacjonarny. Nowy salon powstał w centrum Warszawy i jest pierwszym tego typu punktem poza granicami Ukrainy. Co oznacza ten krok dla obecności marki na polskim rynku?

Marka odzieżowa Ocean otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Nowa placówka mieści się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 72. To pierwszy punkt fizycznej sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 08:55
StoryEditor
Jest sierpień, a właściciel Pijalni Wódki i Piwa już zrealizował roczny plan ekspansji. Co będzie dalej?
Pijalnia Wódki i Piwa (fot. Mex Polska)

Notowana na GPW spółka Mex Polska z sukcesem zrealizowała zaplanowany na 2025 rok cel ekspansji. W ciągu ośmiu miesięcy otwarto sześć nowych lokali gastronomicznych. Ostatnim uruchomionym punktem jest nowa Pijalnia Wódki i Piwa w Jarosławiu.

Najnowszy lokal grupy, liczący 100 mkw.  powierzchni, został uruchomiony w ramach umowy franczyzowej. Lokal nawiązuje stylistyką do estetyki lat 80. Marka Pijalnia Wódki i Piwa,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 08:44