01.08.2018 / 08:19
StoryEditor

Konsumenci poszukują sprawdzonych sklepów

()
Aż 70 proc. badanych sprawdza, czy dany sklep cieszy się dobrą opinią wśród lokalnej społeczności - wynika z badań przeprowadzonych dla firmy MM i opublikowanych przez Puls Biznesu.

64 proc. badanych pozytywnie odbiera fakt, że handlowcy reagują na opinie klientów. Dla ponad 50 proc. osób ważne jest wspieranie lokalnych inicjatyw i programów społe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 14:49
StoryEditor

Answear zapowiada emisję do 1 mln akcji. W planach rozwój marki PRM

Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com (Answear.com)
Answear ogłosił, że zamierza wyemitować do 1 mln nowych akcji. Pozyskane środki mają zostać przeznaczone na rozwój marki PRM. Chodzi o poszerzenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach oraz wydatki marketingowe związane m.in. z rebrandingiem.

Do końca roku Answear chce się skupić na rozwoju zagranicznym i zwiększeniu sprzedaży poprzez platformy marketplace. Natomiast w nadchodzących latach planowana jest ekspansja na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 09:53
StoryEditor

Biedronka rozwodzi się z Too Good To Go? Co jest prawdziwego w plotkach?

Too Good To Go sprzedało wspólnie z Biedronką 1 mln paczek niespodzianek (Too Good To Go)
Czy Biedronka zakończy współpracę z Too Good To Go? Taka informacja była przekazywana przez użytkowników jednej z grup na Facebooku, na której internauci dzielą się opiniami na temat paczek kupionych w aplikacji. Zapytaliśmy firmy o dalsze losy współpracy i nie mówią one jednym głosem.

Biedronka współpracuje z Too Good To Go już od ponad dwóch lat. Pierwsze sklepy sieci w Krakowie dołączyły do aplikacji w czerwcu 2021 roku, a od tego czasu ich liczba wzrosła d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 14:34