11.03.2020 / 10:48
StoryEditor

Koronawirus pustoszy duże centra. Rośnie liczba klientów najmniejszych parków handlowych

Galeria handlowa w Poznaniu (Unsplash.com/Marcin Kempa)
Retail Institute opublikował fragment swojego raportu, w którym zwraca uwagę na to, jak koronawirus wpływa na odwiedzalność centrów handlowych. Tracą najwięksi, a zyskują te placówki, w których szybko można zrobić zakupy. Ze względów bezpieczeństwa, część sieci rozważa możliwość wprowadzenia ograniczenia czasu pracy placówek handlowych.

– Szacujemy, że spadki odwiedzalności wywołane wirusem mogą sięgać co najmniej 25-30 proc. Ostatecznego wpływu na obroty na tym etapie nie sposób ocenić. Polacy, co jest w aktua...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 19:22
StoryEditor
Kupujemy czołgi, to kupmy Carrefoura! Minister rolnictwa chce spotkać się z prezesem Carrefour Polska
Minister rolnictwa Stefan Krajewski zapowiedział, że chce, aby Krajowa Grupa Spożywcza przejęła sklepy Carrefour Polska

Minister rolnictwa Stefan Krajewski zapowiedział, że chce, aby Krajowa Grupa Spożywcza przejęła sklepy Carrefour Polska. Twierdzi, że budowa państwowej sieci handlowej to inwestycja w bezpieczeństwo żywnościowe i wsparcie dla rolników. Zapowiada rozmowę z premierem Donaldem Tuskiem oraz spotkanie z prezesem Carrefour Polska (Tomaszem Waligórskim - red.).

Minister rolnictwa: bezpieczeństwo żywnościowe jak obronność państwa

W rozmowie z RMF FM Stefan Krajewski przekonywał, że państwo powinno inwestować nie tylko w czołgi i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 18:50
StoryEditor
Polacy rzadziej odwiedzają galerie handlowe? Dane są bezlitosne dla tego formatu
Polacy rzadziej odwiedzają galerie handlowe (fot. Shutterstock)

Po trzech kwartałach 2025 roku centra i galerie handlowe w Polsce notują wyraźne spadki odwiedzalności. Liczba wizyt i klientów zmniejszyła się we wszystkich województwach, a zmiany w zachowaniach konsumentów stają się coraz bardziej widoczne. Co dokładnie pokazują najnowsze dane i jakie wnioski płyną dla branży?

Z danych pozyskanych z obserwacji zachowań przeszło 1,4 mln konsumentów wynika, że w trzech pierwszych kwartałach br. liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 10:51