19.07.2023 / 08:19
StoryEditor

Marki własne rosną w siłę w czasach wysokiej inflacji! Wyróżnia się szczególnie jeden kraj. A co z Polską?

Marki własne w sieci sklepów Dino - kasza Kuchnia Smaku (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Szukający oszczędności konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty private brands. Ich udział w sprzedaży produktów FMCG stale rośnie, jednak jedno państwo bije pod tym względem inne na głowę.

Chodzi o Portugalię. W ciągu roku (dane z maja 2023) udział sprzedaży marek własnych na tamtejszym rynku wzrósł o 4,9 proc. Na drugim miejscu pod tym względem znalazły się N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 07:56