05.10.2020 / 13:44
StoryEditor

Obawy przed drugą falą pandemii mogą ponownie zdusić popyt konsumencki

Nastroje konsumenckie zależą od dalszego przebiegu epidemii (fot. Pixabay.com)
W ostatnich kilku miesiącach, po odwołaniu lockdownu, obserwowaliśmy normalizację sytuację na rynku pracy i ustępowanie anomalii związanych z pandemią COVID-19. Zdaniem analityków Credit Agricole Bank Polska, tendencje na rynku pracy są istotne dla poprawnej oceny perspektyw konsumpcji. W horyzoncie kilku miesięcy ważne z punktu widzenia spożycia prywatnego i sprzedaży detalicznej będą zmieniające się nastroje konsumenckie. Głównym czynnikiem hamującym ich poprawę są obawy związane z nadejściem drugiej, silniejszej fali pandemii – MAKROmapa.

Analitycy Credit Agricole zwracają uwagę, analizując dane o sprzedaży detalicznej w sierpniu, że efekt odłożonego popytu – zwiększenie wydatków gospodarstw domowych niezrealiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 15:04
StoryEditor
Glovo i Delivery Hero były w zmowie? Komisja Europejska wszczyna postępowanie
Kurier Glovo (fot. Tricky_Shark/Shutterstock)

Komisja Europejska podejrzewa, że firmy Glovo i Delivery Hero dzieliły się miedzy sobą rynkami i nie konkurowały o pracowników. Teraz mogą im grozić kary.

O sprawie informuje Polska Agencja Prasowa. Firmy podejrzane są o to, że ustaliły, iż nie będą podbierać sobie pracowników, co mogło prowadzić do ograniczeń możliwości dla praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 08:25
StoryEditor
„Tanio tutaj jest”. Stokrotka obniża ceny 600 produktów i chce powalczyć promocjami o klienta
Na zdj. białostocka Stokrotka (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)
Sieć Stokrotka obniża ceny regularne ponad 600 produktów. Poza tym wprowadza też dodatkową promocję w każdy czwartek.

Wprowadzona przez Stokrotkę obniżka dotyczy zarówno popularnych produktów marek własnych, takich jak Farm Milk, Well Done czy Extra Line, jak i wielu artykułów znanych produc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 08:11