22.01.2021 / 20:49
StoryEditor

Pandemia napędza sprzedaż marek własnych. Coraz więcej Polaków deklaruje, że wkłada je do koszyka zakupowego

Delito - marka własna sieci Stokrotka (wiadomoscihandlowe.pl)
Badanie firmy PMR wskazuje, że pandemia koronawirusa wpłynęła na wzrost zainteresowania markami własnymi zwłaszcza wśród tych osób, które już wcześniej kupowały takie produkty z największa regularnością. Częstsze zakupy marek własnych deklarują przede wszystkim ci, którzy produkty marek własnych kupują przy okazji każdych lub prawie każdych zakupów (48 proc.)

Według danych firmy PMR jedynie 8 proc. Polaków twierdzi, że nie kupuje produktów marek własnych, wynika z badania PMR przeprowadzonego na próbie reprezentatywnej w grudniu 2020...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 12:00
StoryEditor
Biedronka jak lokalne centrum handlowe? Sieć udostępnia przestrzenie na wynajem
Biedronka chce być jak centrum handlowe? Sieć udostępnia przestrzenie na wynajem (fot. Sheviakova Kateryna/Shutterstock)

Największa sieć handlowa w Polsce zmienia sposób, w jaki funkcjonują jej placówki. Obok codziennych zakupów klienci mogą skorzystać z szeregu dodatkowych usług dostępnych w obrębie sklepów. Co kryje się za decyzją o udostępnieniu przestrzeni komercyjnych w całej Polsce?

Sieć Biedronka rozwija koncepcję lokalnych centrów usługowych. Oprócz tradycyjnych zakupów, klienci mogą skorzystać z dodatkowych udogodnień – od maszyn paczkowych i ładowarek d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 13:08
StoryEditor
Biedronka znokautowała Lidla. To bolesne uderzenie, bo marki własne to kluczowy element strategii obu dyskonterów!
Lidl vs Biedronka

Pojedynek na marki własne rozstrzygnięty. Wiadomo już, które podstawowe produkty, takie jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów Polaków. Zwycięzca jest zdecydowany. Wynik 6:4.

Eksperci przeanalizowali, które marki własne podstawowych produktów takich jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów w a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 07:56