28.01.2020 / 14:16
StoryEditor

Polacy kupują inteligentne urządzenia AGD

ilustracja (fot. Pixabay CC0)
Polacy doceniają zaawansowane technologicznie rozwiązania z wyższych półek cenowych. Według badania przeprowadzonego przez RTV EURO AGD dla 45  proc. klientów ważne jest, by ich dom był wyposażony w nowoczesny sprzęt. Wpływa na to rosnąca zamożność społeczeństwa, ale też zmiana stylu życia i coraz większe zainteresowanie produktami smart, ułatwiającymi codzienne prace.  

Coraz szybsze tempo życia, a także chęć ograniczenia czasochłonnych, rutynowych zadań powoduje, że coraz popularniejsze stają się inteligentne produkty, którymi można sterować z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 18:16
StoryEditor
Walmart zrezygnuje z tradycyjnych sklepów? Czy sztuczna inteligencja odmieni handel detaliczny?
Logo Walmart (fot. materiały prasowe)

Walmart, jeden z gigantów amerykańskiego handlu, zmienia swoje oblicze. Firma, kojarzona dotąd z siecią ogromnych hipermarketów, dziś kieruje wzrok w stronę technologii. W centrum tej przemiany znajduje się sztuczna inteligencja – nie jako dodatek, lecz fundament nowej strategii. Jakie zmiany czekają największego detalistę świata i czy naprawdę możliwe jest, że połowa jego przychodów wkrótce pochodzić będzie wyłącznie z internetu?

Walmart rozpoczął szeroko zakrojoną transformację, której celem jest przeobrażenie firmy z tradycyjnego detalisty w lidera cyfrowego handlu. Punktem wyjścia stała się potrzeba u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 11:02
StoryEditor
Producent wyrobów convenience zbankrutował. Nie pomogło przejęcie przez fundusz inwestycyjny
Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

Zaledwie rok po zmianie właściciela znany holenderski producent gotowych wyrobów ziemniaczanych – CelaVita – ogłosił bankructwo. Firma, która przez dekady była rozpoznawalna dzięki innowacyjnym produktom, znalazła się w poważnych tarapatach finansowych. Czy inwestorzy zdecydują się na jej reaktywację?

Ponad rok po tym, jak McCain sprzedał CelaVita funduszowi inwestycyjnemu Nimbus, spółka ogłosiła upadłość. Na razie nie wiadomo, czy możliwe będzie ponowne uruchomienie działaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 03:40