28.01.2020 / 14:16
StoryEditor

Polacy kupują inteligentne urządzenia AGD

ilustracja (fot. Pixabay CC0)
Polacy doceniają zaawansowane technologicznie rozwiązania z wyższych półek cenowych. Według badania przeprowadzonego przez RTV EURO AGD dla 45  proc. klientów ważne jest, by ich dom był wyposażony w nowoczesny sprzęt. Wpływa na to rosnąca zamożność społeczeństwa, ale też zmiana stylu życia i coraz większe zainteresowanie produktami smart, ułatwiającymi codzienne prace.  

Coraz szybsze tempo życia, a także chęć ograniczenia czasochłonnych, rutynowych zadań powoduje, że coraz popularniejsze stają się inteligentne produkty, którymi można sterować z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 16:45
StoryEditor
Carrefour promuje markę własną. Daje więcej punktów w programie lojalnościowym
Hipermarket Carrefour (fot. canon_photographer/Shutterstock)

Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour można zdobyć 10 razy więcej punktów programu Payback za swoje zakupy. Trzeba jednak częściej sięgać po marki własne.

Sieć podkreśla, że asortyment własny oferowany jest we wszystkich kluczowych kategoriach rynkowych, od produktów świeżych, przez produkty pakowane, drogeryjne i kosmetyczne, ubr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2024 / 12:17
StoryEditor
Hortex ma nowego dyrektora sprzedaży i dystrybucji. To menedżer wcześniej przez wiele lat związany z Grupą Eurocash
1 wrzenia br. dyrektorem sprzedaży i dystrybucji w spółce Hortex został Artur Smolarczyk (fot. LinkedIn)

1 września 2024 r. dyrektorem sprzedaży i dystrybucji oraz członkiem zarządu w spółce Hortex został Artur Smolarczyk. Ponadto objął on funkcję członka zarządu w spółce Jurajska. O kogo Hortex wzbogacił swoje szeregi?

Artur Smolarczyk ma na swoim koncie wiele lat pracy w branży FMCG oraz bogate doświadczenie w zakupach, zarządzaniu kategoriami, negocjacjach i budowaniu relacji z kluczowymi kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. wrzesień 2024 07:27