28.07.2016 / 17:14
StoryEditor

Polacy zmieniają sklepy jak rękawiczki. Co wabi ich do sklepów konkurencji?

(materiały prasowe, Piotr i Paweł)
Głównymi powodami dla których Polacy decydują się zmienić sklep w którym zazwyczaj robią zakupy są atrakcyjna oferta innego sklepu (50%), podwyżka cen produktów w dotychczasowym punkcie sprzedaży (32%) oraz brak zadowalającej oferty promocyjnej (20%).

Co ciekawe, jedynie dla 6% z nas największym problemem podczas decyzji o wyborze miejsca zakupów jest brak wdrożenia przez placówkę handlową nowoczesnych narzędzi, takich jak pł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 10:26
StoryEditor
Unilever zwolni nawet 200 osób z kadry kierowniczej. Prezes: Mam ich nazwiska, telefony. Nikt nie może się ukryć
”Zapewniamy bezwzględną egzekucję działań wszędzie, na każdym rynku” – powiedział CEO Fernando Fernandez.

Unilever, właściciel marek takich jak Knorr czy Ben & Jerry’s, ogłosił dalsze zmiany w swojej strukturze zarządczej. Nowy CEO firmy, Fernando Fernandez, zapowiedział kompleksowy przegląd 200 kluczowych stanowisk kierowniczych i planuje wymianę około 25% menedżmentu. Decyzja ta wpisuje się w strategię głębokiej restrukturyzacji, w ramach której w ostatnich osiemnastu miesiącach firma już zredukowała 18% pracowników biurowych.

Zwolnienia w Unilever: Prezes zapowiada „odświeżenie” menedżmentu

Podczas konferencji Barclays Global Consumer Staples Conference Fernandez wyjaśnił, że celem jest „bez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 11:38
StoryEditor
Allegro w sojuszu z konkurentem InPost. "Mamy największą sieć automatów paczkowych"
Allegro w sojuszu z DPD Polska. ”Mamy największą sieć automatów paczkowych” - ogłasza Marcin Kuśmierz (fot. Shutterstock + LinkedIn/Marcin Kuśmierz)

Szef Allegro ogłosił nawiązanie partnerstwa z DPD Polska. – Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych – dodaje Marcin Kuśmierz. To kolejny element konfliktu między Allegro i InPostem. Ale część klientów nie jest z tego zadowolona i wskazuje, że może zmienić miejsce zakupów.

W artykule przeczytasz:

  • Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych
  • Umowa Allegro z DPD Polska do kwietnia 2030 roku
  • Allegro Delivery to efekt współpracy DHL, DPD, Orlen Paczka i Allegro
  • „Nie ma InPostu w sklepie? Nie robię zakupów”
  • Konflikt między Allegro i InPostem. W tle pozew na 100 mln zł

Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych

– To się po prostu stało! Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych i punktów PUDO w Polsce – ogłosił w mediach społecznościowych Marcin Kuśmierz, prezes Allegro.

– Dzięki nowemu partnerstwu z DPD Polska nasi klienci mają teraz dostęp do jeszcze większej liczby metod dostawy i dogodnych lokalizacji. Nasz najnowszy partner jest obecny w Polsce od ponad trzech dekad. Dodatkowo łączy w sobie lokalne i międzynarodowe doświadczenie, ponieważ należy do Geopost, jednej z wiodących europejskich firm logistycznych. Allegro Delivery posiada ponad 31 000 automatów paczkowych i 37 000 punktów odbioru – dodaje szef Allegro.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 22:37