30.09.2019 / 13:33
StoryEditor

Polacy znowu szukają tańszej żywności. Winny szybki wzrost cen [BADANIE]

Lidl zyskuje w oczach klientów jako sieć oferująca najlepszy stosunek jakości do ceny (fot. Konrad Kaszuba)
Od kilku lat polscy konsumenci coraz chętniej kupowali droższą i lepszą jakościowo żywność. Zachęcała ich do tego znakomita koniunktura gospodarcza oraz transfery socjalne. Jak jednak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu br. przez firmę Inquiry Market Research, ten trend zaczyna się odwracać. Polacy coraz częściej szukają tańszych produktów i tańszych sklepów.

Z badania Inquiry Market Research wynika, że na wzrost cen żywności Polacy coraz częściej reagują, poszukując tańszych produktów i tańszych sklepów. 52 proc. respondentów przyzn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 14:08
StoryEditor
Street food w każdej Żabce! Sieć domyka system i finalizuje jedną z największych inwestycji w Europie

Rynek gastronomiczny w Polsce wart jest już kilkadziesiąt mld zł, dlatego Żabka, odpowiadając na trendy, rozszerza ofertę, dbając przy tym o przystępne ceny i wygodę zakupów. Sieć wyposażyła wszystkie placówki w nowoczesne piece gastronomiczne – ostatni z nich uruchomiono właśnie w sklepie przy ul. Ordona 7B w Warszawie. Ta inwestycja Żabki będzie miała potężny wpływ nie tylko na sektor handlu detalicznego, ale także na rynek gastronomii w Polsce.

Obecnie w każdej z 11600 sklepów Zabka działających w Polsce klienci mogą zamówić i kupić pizzę pepperoni w stylu neapolitańskim, panini z szynką i jalapeño czy frytki oraz wiel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 14:59
StoryEditor
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (fot. materiały prasowe)

Historia Tymbarku w strukturach Grupy Maspex to przykład jednej z najważniejszych transformacji w polskim przemyśle spożywczym po 1989 roku. Firma, która w 1999 roku miała zasięg regionalny, dziś odpowiada za ponad 40 proc. krajowego rynku soków. Jakie inwestycje doprowadziły do takiej zmiany? I dlaczego logistyka była brakującym ogniwem przez długie lata?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Jak Tymbark zagarnął rynek soków?
  • Inwestycach Maspex w Tymbark
  • Centrum logistycznym w Tymbarku
  • Skali działalności logistycznej Grupy Masp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 06:00