27.05.2020 / 06:10
StoryEditor

Polscy konsumenci źle oceniają swoją sytuację finansową, ale najbardziej obawiają się pandemii [BADANIE]

(fot. Unsplash.com)
Polscy konsumenci na tle Europy są pesymistami, jeśli chodzi o kondycję ekonomiczną kraju w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Najbardziej martwią się pandemią koronawirusa oraz ochroną środowiska. Mimo wszystko sytuację finansową swoich gospodarstw domowych oceniają nieco lepiej niż ogólną sytuację ekonomiczną w Polsce. To wnioski, jakie płyną z badania „Jak COVID-19 wpłynął na polskich konsumentów?” przeprowadzone przez GfK.

Pandemia, która jeszcze w kwietniu ubiegłego roku była jednym z najmniejszych zagrożeń, których obawiali się Polacy, dziś stała się głównym trapiącym konsumentów problemem. Co c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 15:01
StoryEditor
Pierwsze sklepy Froo w Rumunii. Żabka wystartowała z ekspansją międzynarodową
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszciefot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklepy Froo w Rumuniifot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszciefot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszciefot. Żabka
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszcie
Sklep Froo w Bukareszcie
Zobacz, jak wyglądają sklepy convenience w Rumunii uruchamiane przez sieć wywodzącą się z Polski.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.05.2024 / 13:15
StoryEditor
Rossmann planuje podbić kolejny europejski rynek. Marki własne sieci drogerii już tam są
Sklep sieci Rossmann (Shutterstock)
Sieć drogerii Rossmann zapowiada wejście na szwajcarski rynek. Pierwszy sklep ma zostać otwarty w środkowej Szwajcarii na przełomie roku. Na pierwszym etapie zostanie otwartych przynajmniej kilka placówek.

Według Rossmann, planowane sklepy będą miały powierzchnię od 400 do 700 mkw. Niemiecki firma poszukuje obecnie odpowiednich lokalizacji pod nowe placówki.

Przypomnijmy, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 06:55