08.07.2022 / 19:05
StoryEditor

Producenci i detaliści nie przerzucili jeszcze kosztów na konsumentów. Możemy spodziewać się dalszego wzrostu cen

Ceny w sklepach mają jeszcze wzrosnąć (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ceny produktów FMCG wzrosły w Europie o 6,9 proc. – wynika z Europejskiego Raportu Inflacyjnego, który obejmuje 32 kraje i analizuje ceny w każdej z makro kategorii FMCG. W kwietniu w Polsce dla koszyka FMCG wskaźnik inflacji NielsenIQ wyniósł 9,9 proc., ale dane firmy badawczej nie pokrywają się z wartościami podawanymi przez GUS. Oznacza to, że ceny w sklepach jeszcze wzrosną, ponieważ nie zostały w całości przerzucone na konsumentów.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 07:01