10.05.2023 / 11:31
StoryEditor

Produkty FMCG drożeją o ponad 20 proc. Tempo wzrostu lekko wyhamowuje

Inflacja wymusza cięcia w domowych budżetach (Shutterstock)
Jak wynika z danych UCE Research i Uczelni WSB Merito, które pokazała „Rzeczpospolita”, w kwietniu ceny produktów FMCG urosły średnio o 20,4 proc. w ujęciu rok do roku.

Najmocniej w górę poszły ceny cebuli – o 129,7 proc. Na drugim miejscu znalazła się marchew – 88,2 proc., a na trzecim papier toaletowy – 63,2 proc.

Biorąc jedna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 16:27
StoryEditor
Outlet Aldi w całej w Polsce! Sieć dyskontów będzie jak Lidl i Biedronka. POZNAJ LISTĘ LOKALIZACJI OUTLETÓW ALDIEGO
Na zdj. sklep sieci Aldi (fot. AR Pictures/Shutterstock)

Od sierpnia w wybranych sklepach sieci Aldi pojawią się specjalne strefy outletowe. To nowość, która obejmie aż 30 lokalizacji w całej Polsce. Co znajdzie się w koszach i w jakich miastach warto zajrzeć do sklepu niemieckiego dyskontera?

Swoje outlety mają już od wielu lat sieci Biedronka i Lidl, teraz swoje sklepy wyprzedażowe uruchamia w Polsce niemiecki dyskonter Aldi Nord. 

Outlet Aldi czyli mocne wyp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 17:25
StoryEditor
Intersport chwali się nowoczesnym konceptem sprzedażowym. Strategia omnichannel to odpowiedź na kluczowe trendy konsumenckie

Intersport Polska spogląda w przyszłość handlu i wprowadza nowoczesny koncept sprzedażowy, w ramach którego aktywny styl życia staje się tożsamością marki, a omnichannel i experiential retail są kluczowe do budowy lojalności. Nowy salon, otwarty w Millennium Hall w Rzeszowie, to połączenie inteligentnej ekspozycji, multimediów i lokalnych eventów – wszystko w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i zaangażowania klientów.

Integralność kanałów sprzedażowych z trendami rynkowymi

Intersport Polska kontynuuje realizację strategii omnichannel, odpowiadając na jeden z kluczowych globalnych trendó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 08:29