19.11.2019 / 11:00
StoryEditor

Sieć Netto wprowadzi oznaczenia śladu klimatycznego produktów

(fot. materiały prasowe, Netto Polska)
Konsumenci kupujący żywność, odzież czy artykuły gospodarstwa domowego często mają problem z oceną, jak wytworzenie danego produktu wpłynęło na klimat – ile trzeba było zużyć energii, wody czy nawozów, jak wiele gazów cieplarnianych wyemitowano, by produkt powstał. Sieć Netto chce te szacunki ułatwić, opracowując wspólny system oznaczeń, które pozwolą ocenić „ślad klimatyczny” produktów.

Grupa Salling, zarządzająca sieciami Netto i Bilka, aktywnie włączy się w prace na spójnym systemem oznaczania „śladu klimatycznego” produktów, w ramach którego stworzony zostan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Lidl, Lewiatan, Carrefour, Dino, Biedronka, Specjał, Eurocash. Działo się…

Mijający tydzień obfitował w ciekawe treści. Wojciech Grohn opowiedział o strategii sieci Lidl, Rafał Brzoska prognozował zmierzch tradycyjnych platform marketplace, sporo działo się na polu M&A. Dino pojawi się w Warszawie, Biedronka "wchodzi" w gastronomię. Pisaliśmy też o poczynaniach GK Specjał i Eurocashu.

1. Wojciech Grohn, Lidl: Widzimy potencjał na ponad 1500 sklepów w Polsce [WYWIAD]

- Cena jeszcze przez długi czas będzie kluczowa dla polskich konsumentów. Jednak podczas p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 13:43
StoryEditor
Lisek przebudowuje sklep. Zmiany mają ułatwić zakupy klientom
Lisek zmienia strukturę sklepu. Jak aplikacja ma ułatwić zakupy klientom? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dynamiczne zmiany w strukturze jednego z najszybciej rozwijających się platform e-grocery w Polsce zaskakują skalą i zakresem. Lisek wprowadza trzy nowe sekcje, które mają uprościć codzienne zakupy i dopasować ofertę do realnych oczekiwań konsumentów. Czego mogą spodziewać się klienci po nowym układzie sklepu?

Lisek wprowadził do swojej aplikacji trzy zupełnie nowe sekcje: Cenowe Petardy, Deliskatesy oraz Świeżo z Targoliska. To jedna z największych zmian struktury tego sklepu. Jak tł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 06:03