23.11.2023 / 10:57
StoryEditor

Spada popularność ukraińskich marek wśród polskich konsumentów. Które brandy są najbardziej rozpoznawalne?

Produkty ukraińskie tracą popularność wśród Polaków (Shutterstock)
Rok temu, skutkiem wybuchu wojny na terenie Ukrainy, w Polsce oprócz uchodźców, pojawiły się także ukraińskie towary i firmy. Otwartość Polaków na obecność produktów, pochodzących od naszych wschodnich sąsiadów, była bardzo wysoka. Wystarczyło jednak kilkanaście miesięcy, aby tendencja ta uległa zmianie. Inquiry prezentuje najnowszy raport.

Agencja Inquiry przedstawiła wyniki drugiej fali badania dotyczącej zorientowania polskich konsumentów na ukraińskie marki. Obecnie, co czwarty Polak zauważa ich obecność na rod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 13:21
StoryEditor
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki. Kto został jej przewodniczącym i jakie cele stawia organizacji?
Krzysztof Liegman, przewodniczący Rady Franczyzobiorców Żabki i Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Żabka ogłosiła skład nowej Rady Franczyzobiorców, która przez najbliższe dwa lata będzie reprezentować interesy współpracujących z siecią przedsiębiorców. To ciało doradcze działa od 2011 roku. Co znalazło się w planach Rady w nowej kadencji i kto został przewodniczącym?

Pod koniec I kwartału 2025 roku powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki. To piętnastoosobowy organ, wyłaniany co dwa lata w bezpośrednich wyborach, ma reprezentować interesy w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 11:10
StoryEditor
Znana marka obuwnicza upada po raz drugi. Czy znajdzie się nowy inwestor?
Sklep Görtz w Dussledorfie (fot. Goertz-corporate.de)

Niemiecka marka obuwnicza Görtz po raz drugi w ciągu niemal dwóch lat ogłosiła upadłość. Zamknięty zostanie flagowy sklep sieci w Hamburgu.

Görtz powstał w 1875 roku i przez lata zbudował swoją pozycję, ale teraz ma poważne kłopoty. Nie zaczęły się one niedawno, ale ciągnął się za firmą od kilku lat. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:40