18.07.2022 / 12:50
StoryEditor

Sprzedaż w sklepach małoformatowych rośnie, ale wolniej niż inflacja. Polacy wolą dyskonty?

Kobieta w sklepie małoformatowym (fot. Tramp57 / Shutterstock.com)
Dane Polskiej Izby Handlu oraz Centrum Monitorowania Rynku pokazują, że w czerwcu sprzedaż w sklepach do 300 mkw. była wyższa o 7,9 proc. Spadła jednak liczba transakcji – o 1,4 proc. Tracą zwłaszcza te kategorie, które mocno ostatnio podrożały.

Jak podkreślają autorzy wyliczeń, wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z czerwcem ubiegłego roku to efekt wyższych cen, ponieważ zarówno liczba transakcji, jak i liczba opakow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 13:36
StoryEditor
Lidl rusza z kampanią świąteczną 2025 i promuje dietę planetarną oraz kuchnię roślinną
Lidl Polska rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem ”Opłaca się świętować każdego dnia”, która jest częścią globalnej strategii ”Lidl. To się opłaca.”

Lidl Polska rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”, która jest częścią globalnej strategii „Lidl. To się opłaca.” Tegoroczna akcja nie ogranicza się jedynie do promocji świątecznych ofert - to manifest marki, łączący emocje, zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną. Lidl chce pokazać, że radość, wdzięczność i troska o innych mogą towarzyszyć nam każdego dnia, nie tylko w grudniu.

W Lidlu święta trwają cały rok

Nowa świąteczna kampania Lidla, to wezwanie do tego, by "duch Bożego Narodzenia trwał przez cały rok". Marka pokazuje, że codzienne wybory ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 18:17
StoryEditor
InPost rozwija sieć międzynarodową. Nowe kierunki dla biznesu e-commerce
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Najnowsze działania InPost pokazują, jak rośnie znaczenie efektywnej i spójnej obsługi dostaw w Europie. Jakie rozwiązania wprowadziła firma?

InPost poinformował o uruchomieniu możliwości nadawania przesyłek biznesowych do Austrii i Węgier. To rezultat strategicznej współpracy z Austrian Post, która rozszerza zakres o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 08:49