29.09.2020 / 08:15
StoryEditor

Test zaburzeń smaku będzie sprzedażowym hitem jesieni?

Jednym z objawów zarażenia koronawirusem jest utrata smaku (fot. adobe stock)
W sklepach w całej Polsce pojawiły się testy zaburzeń smaku, które w założeniu mają pomóc w wykrywaniu chorych na Covid-19. Kosztują ok. 30-40 zł za sztukę, a w trójpaku niecałe 100 złotych – informuje serwis finanse.wp.pl.

Jednym z objawów zarażenia Covid-19 może być utrata węchu i smaku. Jak czytamy na serwis finanse.wp.pl, odsetek chorych z tym objawem najprawdopodobniej różni się w zależności o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 15:26
StoryEditor

Agencja Fitch spodziewa się spadku spożycia prywatnego w Polsce w 2023 r. Jak wyglądają prognozy na lata 2024/25?

Sklep sieci Dealz
Agencja ratingowa Fitch prognozuje, że spożycie prywatne w 2023 r. w Polsce spadnie o 1,3 proc., w kolejnych dwóch latach będzie rosło kolejno o 3,1 i 3,6 proc.

Amerykańska agencja ratingowa Fitch w swoim najnowszym raporcie obniżyła prognozę wzrostu PKB Polski w 2023 r. do 0,4 proc. z 0,7 proc. (prognoza z czerwca), a na 2024 r. do 2,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 12:03
StoryEditor

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości (taranchic/Shutterstock.com)
Wśród Polaków zwiększa się popularność diety roślinnej, co zauważają największe sieci handlowe. Biedronka posiada dedykowaną markę produktów GoVege, których udział w ogólnej sprzedaży wciąż rośnie.

Coraz więcej Polaków ogranicza spożycie mięsa. Czyni tak już 44 procent populacji, a 7 proc. całkowicie z niego rezygnuje. Niemal połowa konsumentów miała już do czynienia z roś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 17:01