12.03.2019 / 10:49
StoryEditor

Topaz: Będziemy rozwijać sprzedaż marek własnych!

Topaz w Warszawie ()
Sieć Topaz posiada obecnie 700 indeksów produktów marek własnych, ale widzi duży potencjał w ich sprzedaży. - Ich udział będzie sukcesywnie zwiększany - zapewnia Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu w sieci.

Nowa gama produktów marki własnej sieci Topaz została wprowadzona do sklepów na początku 2018 roku. - Aktualnie stanowią kilka procent w całości oferowanego asortymentu. Dobiera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 08:51
StoryEditor
Koktajl z serialu "Emily w Paryżu” wycofany ze sprzedaży w sklepach Carrefour. Francuska sieć przyznała się do błędu
Lily Collins, odtwórczyni tytułowej roli ”Emily w Paryżu” podczas premiery czwartego sezonu serialu Netfliksa (fot. Shutterstock)

Po premierze na platformie Netflix czwartego sezonu "Emily w Paryżu”, do sprzedaży trafił specjalny koktajl na bazie wina o nazwie Chamère, który pojawiał się w serialu. Produkt można było zakupić we francuskich sklepach sieci Carrefour, ale to już przeszłość.

8 listopada 2024 r. stowarzyszenie Addictions France podjęło kroki prawne w celu wycofania ze sklepów koktajlu Chamère, wzorowanego na tym, który pojawia się w serialu "Em...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 11:28
StoryEditor
Muszkieterowie chwalą się rekordowym wynikiem. Grupa skończyła rok 2024 z blisko 11 mld zł obrotu
Muszkieterowie chwialą się rekordowym wynikiem. Grupa skończyła rok 2024 z blisko 11 mld zł obrotu (fot. Shutterstock)

Grupa Muszkieterów, operująca sieciami Intermarché i Bricomarché, zakończyła 2024 rok z imponującym wynikiem 10,93 mld zł obrotu. Wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do poprzedniego roku potwierdza silną pozycję grupy na polskim rynku detalicznym.

Sieć Bricomarché zanotowała rekordowy rok z 13 proc. wzrostem sprzedaży, co jak wskazuje firma, znacznie przewyższa dynamikę rynku DIY. W 2024 roku otwarto 21 nowych sklepów. Si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. styczeń 2025 22:01