04.02.2021 / 13:25
StoryEditor

NielsenIQ: W 2020 r. wzrosła wartość sprzedaży FMCG i produktów spożywczych. “Paniczny marzec przejdzie do historii”

Koszyk FMCG monitorowany przez NielsenIQ kończy rok ze wzrostem sprzedaży wartościowej o 4,9 proc. (suma kategorii spożywczych, kosmetyczno-chemicznych oraz papierosów) co daje wartość 198,2 mld zł. Wartość sprzedaży kategorii spożywczych wzrosła o 5,7 proc., do kwoty 142,3 mld zł. Po wieloma względami miniony rok przejdzie do historii polskiego detalu.  

NielsenIQ przeanalizował dane sprzedażowe poszczególnych kategorii FMCG minionego roku. Długookresowa analiza danych sprzedażowych do tej pory pomagała wyciągnąć wnioski na kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 18:51
StoryEditor
Z Nestlé odchodzi jeden z kluczowych szefów odpowiedzialny za globalną strategię koncernu
Sanjay Bahadur, jako wiceprezes wykonawczy i szef ds. strategii oraz rozwoju biznesu Grupy Nestle

Po ponad 40 latach w Nestlé, podczas których zdobywał doświadczenie w Indiach, Szwajcarii, Hongkongu, Turcji i Chinach, Sanjay Bahadur odchodzi na zasłużoną emeryturę.

Sanjay Bahadur, jako wiceprezes wykonawczy i szef ds. strategii oraz rozwoju biznesu, odpowiadał m.in. za fuzje i przejęcia, partnerstwa strategiczne oraz zarządzanie portfelem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka rozda pracownikom 120 mln zł na świąteczne premie i benefity. Będą zaskoczeni
Biedronka rozdaje pracownikom bonusy i premie na święta. Ile można dostać?

W jubileuszowym, 30. roku działalności Biedronka rozszerza skalę świątecznych świadczeń dla pracowników. Firma przeznacza blisko 120 mln zł na zestaw działań obejmujących paczki, e-kody oraz budżety na spotkania zespołowe. Jak wygląda tegoroczny pakiet i co znajdzie się w paczkach dla pracowników oraz ich dzieci?

W tym roku Biedronka przeznaczyła ok. 65 mln zł na paczki i przyjęcia świąteczne oraz 55 mln zł na e-kody. Łącznie przygotowano 171600 paczek, z czego 88500 trafi do pracown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2025 09:39