08.11.2023 / 08:42
StoryEditor

W których regionach świata marka własna jest najmocniejsza? Jeden z nich dominuje [DANE]

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Z danych Nielsena IQ wynika, że Europa Zachodnia nadal dominuje pod względem udziału sprzedaży marek własnych. Polska już praktycznie dorównuje pod tym względem największym gospodarkom tamtego regionu.

W sumie sprzedaż marek własnych globalnie stanowi 19 proc. całości. Jednak na rynkach Europy Zachodniej wskaźnik ten sięga 36 proc. Podbijają go takie rynki jak Hiszpania (43,3 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Znana sieć sklepów z nowym magazynem. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji
Stokrotka otwiera nowy magazyn w Olsztynie. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji (fot. Stokrotka Polska)

Sieć sklepów Stokrotka właśnie otworzyła nowy magazyn w Olsztynie. Ma on poprawić logistykę i zaopatrzenie sklepów w regionie. – Jest to impuls do jeszcze efektywniejszego wzrostu – mówi dyrektor logistyki Stokrotki.

W artykule przeczytasz:

  • Nowy magazyn Stokrotki w Olsztynie ma ponad 3800 mkw
  • Nowoczesne rozwiązania w magazynie Stokrotki w Olsztynie
  • Łukasz Barański: nowy magazyn to imp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 16:35
StoryEditor
Tego nie ma w Biedronce ani Dino! Kaufland wprowadza do sklepów naboje pod marką własną
Kaufland systematycznie rozszerza swoją obecność w Niemczech

Kaufland jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadził do swojej oferty cylindry CO₂ pod marką własną K-Classic. To rozwiązanie, którego nie oferują najwięksi konkurenci – Biedronka, Dino ani Carrefour. Dzięki temu przygotowanie wody gazowanej w domu staje się tańsze, wygodniejsze i bardziej ekologiczne.

Kaufland stawia na innowacje i ekologię

Od września we wszystkich marketach Kaufland klienci mogą kupić naboje z dwutlenkiem węgla kompatybilne z popularnymi saturatorami. W o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 22:12