27.04.2016 / 14:36
StoryEditor

Zakaz handlu w niedzielę. Drobne zmiany w projekcie "Solidarności"

()
NSZZ "Solidarność" dopracowuje obywatelski projekt ustawy ograniczającej handel w niedzielę. Jak podaje money.pl, w projekcie znajdą się przepisy zapewniające, że zamknięte w ostatni dzień tygodnia będą niemal wszystkie sklepy, a pracownicy centrów dystrybucyjnych za pracę w niedzielę zarobią dwukrotnie wyższą pensję.

Oficjalna prezentacja projektu ustawy ma odbyć się w czwartek 28 kwietnia w warszawskim Centrum Dialogu Społecznego. Podczas spotkania, w którym z ramienia NSZZ "S" wezmą udzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 15:58
StoryEditor
Kilkanaście lokalnych sieci handlowych zawiązuje współpracę. Wiemy kto, po co i dlaczego [WYWIAD]
Sieci z południa i centralnej Polski łączą siły, aby stworzyć wspólne marki własne

Kilkanaście firm złożyło wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Inicjatywa ma wzmocnić ich pozycję na rynku spożywczym poprzez wspólny rozwój marek. Marek Mentel, reprezentujący udziałowców spółki w organizacji, ujawnia nam rąbek tajemnicy.

Kilka lokalnych sieci handlowych, teoretycznie konkurujących ze sobą na co dzień, powołało do życia nowe przedsiębiorstwo i złożyło do UOKiK-u wniosek koncentracyjny. Jakie to s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 10:00
StoryEditor
Tak zmienia się sprzedaż słodyczy w Polsce. Oto najnowsze dane
(fot. Shutterstock)

Słodycze to bardzo szeroki, różnorodny, a co więcej też innowacyjny i rozwijający się rynek. Zaliczamy do nich uwielbianą przez wszystkich czekoladę, praliny, przeróżne ciastka, batony, biszkopty, rogaliki, słodkie wafelki, również gumy czy lizaki. Jednym słowem – wszystko to, po co mamy ochotę sięgnąć do porannej kawy. Jednak ze względu na zmieniające się trendy konsumentów i popularyzowany zdrowy tryb życia, pojawia się wiele produktów w znacznie odchudzonej, zdrowszej, bardziej naturalnej wersji. Analiza CMR pokazuje, jak zmienia się rynek słodyczy w Polsce.

Analizując lokalizację sprzedaży w pierwszym półroczu 2025 widzimy dużą koncentrację przypadającą na dyskonty, odpowiadające za niemal połowę wartości generowanej przez wszystki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 22:27