04.06.2025 / 16:43
StoryEditor

Zmiany w aplikacji E.Leclerc. Klienci odzyskają część pieniędzy wydanych na zakupy

E.Leclerc w Jeleniej Górze (fot. mat. prasowe)

Sieć E.Leclerc wprowadza nową funkcję do swoijej aplikacji Bonus. Każdy użytkownik może uzyskać częściowy zwrot wartości zakupów w postaci rabatów do wykorzystania przy kolejnych transakcjach.

Detalista świętuje w tym roku swoje 30-lecie w Polsce i z tej okazji przygotował nieco zmian. 

Nowa funkcja w aplikacji Bonus i na karcie lojalnościowej pozwala klientom od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.05.2025 / 00:01
StoryEditor
Polska sieć handlowa ofiarą potężnego cyberataku! Sklepy zamknięte! Kiedy ruszą? Czy hakerom udało się przejąć dane osobowe klientów?
Sklep należący do sieci Komfort

Sieć sklepów Komfort poinformowała, że 26 maja br. "doświadczyła incydentu bezpieczeństwa", który "tymczasowo wpłynął na działanie niektórych naszych systemów informatycznych". Nie działają sklepy, strona internetowa, e-sklep i systemy zamówień. Czy firmie udało się ochronić dane klientów?

Sieć Komfort zapewnia, że dzięki "zaawansowanym środkom cyberbezpieczeństwa i szybko podjętym działaniom, skutecznie ochroniliśmy bazy danych" zawierające dane osobowe klientów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.05.2025 / 12:47
StoryEditor
Dlaczego klienci sklepów rezygnują z zakupów? Jak ograniczyć liczbę porzucanych koszyków?
sklep, kasa, płatność

Zgodnie z wynikami najnowszego badania Adyen Index: Retail Report 2025, 52 proc. polskich klientów rezygnuje z zakupów, jeśli nie ma dostępu do preferowanej metody płatności, a prawie 40 proc. porzuca koszyk, gdy proces checkoutu trwa za długo.

Proces płatności to dziś znacznie więcej niż tylko techniczny etap zakupów – to strategiczny moment, który może przesądzić o tym, czy konsument sfinalizuje transakcję,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. czerwiec 2025 05:35