18.03.2019 / 13:24
StoryEditor

Coca-Cola ujawnia, że produkuje rocznie ponad 3 mln ton opakowań plastikowych

(fot. Pixabay CC0)
The Coca-Cola Company przystąpiła do inicjatywy Global Commitment – prowadzonej przez Ellen MacArthur Foundation – i po raz pierwszy ujawniła dane dotyczące wykorzystania tworzyw sztucznych do produkcji opakowań. Spośród firm – sygnatariuszy projektu z branży producentów dóbr paczkowanych to rekord. Amerykański koncern przyjął ważne indywidualne zobowiązania w zakresie eliminacji plastiku z łańcucha dostaw żywności.

Coca-Cola dotychczas nie ujawniała danych o zużyciu tworzyw sztucznych w produkcji opakowań do napojów. Po przystąpieniu do projektu New Plastics Economy Global Commitment (Glo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2024 / 10:15
StoryEditor
Rywal Biedronki na Słowacji uruchomi sklepy autonomiczne
Sklep Coop Jednota w Trnawie na Słowacji (Shutterstock)
W najbliższych dniach COOP Jednota otworzy na Słowacji swój pierwszy sklep autonomiczny w rejonie Trnawy w zachodniej Słowacji. Przyszły rywal polskiej Biedronki, która w tym roku uruchomi swoje sklepy, wybrał jedno z najprostszych rozwiązań, aby ograniczyć koszty prowadzenia działalności i zwiększyć sprzedaż.

COOP Jednota to słowacka spółdzielnia spożywcza zrzeszająca 30 podmiotów, a pod szyldem spółdzielni działa prawie 2 tys. sklepów.

Autonomiczne czy samoobsługowe?

W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 14:51
StoryEditor
EPP przejmuje zarządzanie portfelem centrów handlowych, w których kotwicą są hipermarkety Auchan. Czy ta zmiana tchnie w obiekty nowego ducha?
Centrum handlowe M1 w Markach, podobnie jak wszystkie obiekty pod tym szyldem, będzie od 1 maja br. zarządzane przez EPP (fot. materiały prasowe)
1 maja br. EPP przejmuje od Metro Properties Polska zarządzanie dziewięcioma centrami handlowymi M1 oraz trzema Power Parkami. Do EPP dołączy też część dotychczasowych pracowników Metro Properties, w tym lokalne zespoły zarządzające wspomnianymi obiektami. Wydaje się, że ta zmiana oznacza rewolucję nie tylko dla pracowników.

Spółka EPP zapowiada, że planuje rozwój wszystkich 12 obiektów handlowych, których zarządzanie będzie od 1 maja br. w jej kompetencjach. W tym celu zamierza przeprowadzić w nich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 18:28