18.09.2020 / 21:46
StoryEditor

Allegro rozszerza współpracę z Inpost i będzie rozwijać nowe usługi natychmiastowej dostawy

Allegro przedłużyło współpracę z Inpost w zakresie usług paczkomatowych dla Allegro Smart! na kolejne 7 lat. Wieloletni kontrakt zakłada rozwój nowych usług szybkiej dostawy do Paczkomatów, w tym dostawy natychmiastowej, tego samego dnia oraz dostawy w weekendy. Umowa obejmuje również nowe, ulepszone warunki pakietu usług "Allegro Send", które zostały wynegocjowane przez Allegro w imieniu sprzedających.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z firmą Inpost dlatego zdecydowaliśmy się ją przedłużyć na kolejne 7 lat. Współpraca z Inpost to szybkość dostawy, najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 12:21
StoryEditor
PSB Mrówka przyspiesza. Czy sieć dogoni Leroy Merlin i Castoramę?
PSB Handel walczy o miejsce w czołówce rynku DIY (PSB Handel)

Grupa PSB Handel szykuje ofensywę na rynku DIY. Firma planuje dynamiczną rozbudowę sieci, cyfryzację procesów i rozwój nowych formatów sklepów. W ciągu kilku lat chce przekroczyć 20 mld zł przychodów i wskoczyć do pierwszej trójki w sektorze. Czy PSB uda się przełamać dominację zagranicznych gigantów?

Grupa PSB to dziś 417 firm partnerskich, prowadzących 397 sklepów PSB Mrówka, 280 składów i 77 hurtowni PSB Profi. Jak wynika z zapowiedzi zarządu, w ciągu pięciu lat sieć ma si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 17:13
StoryEditor
Skandal po reklamie z gwiazdą "Euforii". Hasło firmy odzieżowej szokuje
Kadr z reklamy z udziałem Sydney Sweeney (źródło: YouTube)

Nowa kampania reklamowa jednej z amerykańskich marek odzieżowych rozpaliła media społecznościowe i opinię publiczną. W roli głównej wystąpiła popularna aktorka, znana z serialu "Euforia”, której obecność w spocie wywołała lawinę oskarżeń. Czy w zabawie słownej ukryto kontrowersyjne przesłanie?

Sydney Sweeney, aktorka znana z produkcji takich jak "Euforia” czy "Tylko nie ty”, pojawiła się w kampanii reklamowej amerykańskiego producenta dżinsów – marki American Eagle. S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 20:59