18.12.2019 / 20:12
StoryEditor

Amazon wysyła już w USA 2,5 mld paczek rocznie. UPS i FedEx mają się czego bać

Ciężarówka Amazon Prime (fot. mat. prasowe Amazon)
Amerykański sektor logistyczny wart jest 900 mld dolarów. Amazon właśnie wywraca do góry nogami ten potężny biznes. To wyniki 9-letniego badania banku inwestycyjnego Morgan Stanley – informuje Forbes.

W sierpniu 2019 r. Amazon dostarczył za pośrednictwem własnej platformy Amazon Logistics 46 proc. zamówień złożonych na platformie marketplace koncernu. Rok wcześniej było to za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 15:42
StoryEditor
Forum Branży Kosmetycznej: Czas Piękna, Czas Zmian
Forum Branży Kosmetycznej: Czas Piękna, Czas Zmian

Już 16 października 2025 roku w Warszawie odbędzie się Forum Branży Kosmetycznej 2025 – jedno z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w kalendarzu polskiego sektora beauty. Tegoroczna edycja, organizowana pod hasłem „Czas piękna, czas zmian”, zgromadzi liderów rynku, przedstawicieli największych sieci handlowych, producentów, dystrybutorów, start-upów oraz ekspertów od marketingu, logistyki i legislacji.

W obliczu dynamicznych zmian regulacyjnych, presji konsumenckiej i rosnącej roli zrównoważonego rozwoju, uczestnicy spotkania spróbują wspólnie odpowiedzieć na kluczowe pytani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2025 / 11:00
StoryEditor
Tchibo chce dużo zmienić w swoim biznesie do 2045 roku. Strategia obejmuje cały łańcuch dostaw
Tchibo ogłasza cele klimatyczne. Zero emisji netto do 2045 roku (fot. Shutterstock)

Klimat coraz silniej oddziałuje na globalne łańcuchy dostaw, stając się jednym z kluczowych wyzwań dla firm z branży konsumenckiej. W odpowiedzi na rosnące zagrożenia środowiskowe Tchibo ogłasza kompleksową strategię klimatyczną, której celem jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2045 roku. Co konkretnie zakłada nowa polityka klimatyczna tej globalnej marki?

Tchibo ogłosiło nową globalną strategię klimatyczną, która zakłada osiągnięcie zerowej emisji netto gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw do 2045 roku. Cele te zostały za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:24