10.06.2022 / 15:34
StoryEditor

Bezpieczeństwo żywnościowe. Ukraińska branża logistyczna i magazynowa rodzi się na nowo

Biznes został zmuszony do zmiany sieci magazynowej, a tym samym do zwiększenia złożoności i kosztów tych operacji (shutterstock.com)
Nierozsądne umieszczanie infrastruktury logistyczno-magazynowej w jednym miejscu, tak jak miało to miejsce na Ukrainie - aż 80 proc. wszystkich magazynów znajdowało się w rejonie Kijowa pokazało, że konieczne jest budowanie magazynów na terenie całego kraju. 

– Logistyka sama w sobie w czasie pokoju i wojny zbytnio się nie różni. „Jeśli mówimy o podstawowych produktach spożywczych, to teraz wszystko się odbywa zgodnie z planem, towar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2025 / 11:02
StoryEditor
Empik rusza z nową marką własną. Empik Home zadba o wyposażenie domów
Empik Home – nowa marka Empiku z tekstyliami, dodatkami i zapachami do domu (fot. materiały prasowe)

Empik poszerza swoją działalność, debiutując na rynku wyposażenia wnętrz z własną marką Empik Home. Oferta obejmuje szeroki wybór tekstyliów, dodatków i akcesoriów, które mają odpowiadać na potrzeby osób poszukujących prostych, estetycznych i funkcjonalnych rozwiązań do domu. Co dokładnie znalazło się w kolekcji i jakie kierunki estetyczne wyznacza nowa marka?

Nowa marka Empik Home wprowadza do wnętrz subtelne elementy, które nadają im indywidualny charakter. Wśród propozycji znalazły się miękkie tekstylia, takie jak pościel muślinow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 12:33
StoryEditor
Rada Warszawy i prezydent Trzaskowski zmieniają plany. Co z nocną prohibicją w stolicy? Będzie akcja "Bezpieczna noc", wiceprezydent rezygnuje
Nocna prohibicja w Warszawie (fot. Mk)

Stołeczni radni nie chcą nocnego zakazu sprzedaży alkoholu w stolicy. Na czwartkowej sesji rady miasta zdjęto projekt uchwały Rafała Trzaskowskiego. Koalicja Obywatelskiej zaproponowała przeprowadzenie pilotażu programu w dzielnicach Śródmieście i Praga Północ. Doprowadziło to do złożenia dymisji przez wiceprezydenta Jacka Wiśnickiego.

Radni mieli debatować nad dwoma projektami uchwał. Pierwszy to efekt pracy prezydenta Rafała Trzaskowskiego. Włodarz stolicy pierwotnie deklarował się jako przeciwnik obost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. wrzesień 2025 13:16