06.11.2018 / 14:37
StoryEditor

DPD Polska przygotowuje się na boom w e-commerce. Firma uruchomiła nową sortownię

(DPD Polska)
Firma kurierska DPD Polska otworzyła nową sortownię w Parzniewie pod Warszawą. Obiekt o powierzchni 14 tys. mkw. będzie obsługiwał region warszawski i obszar Polski północnowschodniej i wschodniej od Olsztyna przez Ełk i Białystok na północy, aż po Kielce i Zamość na południu. Inwestycja ma umożliwić zwiększenie potencjału logistycznego DPD oraz dostosowanie do wysokiego tempa wzrostów w e-commerce.

Nowa sortownia dysponuje magazynem o powierzchni ponad 11 tys. mkw. oraz niespełna 3 tys. mkw.  powierzchni biurowej. Do sprawnej obsługi paczek udostępnionych jest 120 bram, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.05.2024 / 08:50
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Dino, Groszek i Subway, Specjał, Makro, zakaz handlu w niedziele, lokalna półka
Sprawdź, czym żyła branża handlowa w minionych dniach (fot. Shutterstock; wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; nitpicker/Shutterstock)
Branża handlowa wybudziła się z majówkowego letargu. W dobiegającym końca tygodniu nie zabrakło m.in. publikacji wyników przez ważnego detalistę, prezentacji nowych konceptów handlowych, ogłoszenia akwizycji, czy pokazania ważnego dla właścicieli sklepów projektu ustawy. Sprawdź, czym żyliśmy w ostatnich dniach.

1. Wyniki Dino lepsze niż Biedronki? Klienci sieci supermarketów częściej odwiedzają placówki sieci i więcej produktów wkładają do koszyka

Sieć sklepów Dino pokazuje,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 20:02
StoryEditor
Lidl i Biedronka ponoszą koszty wojny cenowej. Dwukrotnie zwiększyły budżety na reklamę telewizyjną
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)
Lidl Polska przeznaczył w kwietniu 2024 roku dwa razy więcej pieniędzy na reklamę telewizyjną niż w rok wcześniej. W przypadku Biedronki, wydatki reklamowe w telewizji kosztowały ją o 70 proc. więcej niż w kwietniu 2023 roku. Według danych cennikowych, ceny reklam obu sieci biorących udział w wojnie cenowej wyniosły ponad 165 mln zł, wobec 85 mln zł rok wcześniej.

Największe sieci handlowe dały w kwietniu zarobić stacjom telewizyjnym. Biedronka i Lidl uplasowały się w pierwszej piątce największych reklamodawców telewizyjnych w omawianym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 10:16