01.10.2016 / 12:46
StoryEditor

E-commerce napędza InPost, ale listy ciągną spółkę w dół

(materiały prasowe)
Przychody Grupy InPost w II kwartale 2016 roku wyniosły 107 mln zł i były niższe r/ro 24 proc. Dalszy bardzo wysoki wzrost sprzedaży usług dla sektora e-commerce o 366% r/r, która osiągnęła w II kwartale 70 mln zł, skompensował 60% spadku przychodów zamykanej tradycyjnej działalności listowej.

- Wyniki Grupy InPost w drugim kwartale br. są efektem dwóch przeciwstawnych trendów rynkowych oraz naszej na nie reakcji. Z jednej strony obserwujemy dalszy dynamiczny wzrost r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2024 03:58