29.05.2019 / 15:25
StoryEditor

InPost i Planet Cash uruchomiły w Polsce 30 BankoPaczkomatów

(mat. prasowe)
Operator logistyczny InPost wraz z niezależną siecią bankomatów i wpłatomatów Planet Cash, przy współpracy z największym na świecie producentem bankomatów – amerykańską korporacją NCR – uruchamia pierwsze na świecie urządzenia pod nazwą BankoPaczkomat. Nowe maszyny będą oferować wszystkie funkcjonalności bankomatu Planet Cash i Paczkomatu InPost.

– Rozszerzanie funkcjonalności Paczkomatów InPost jest jedną z dróg rozwoju, którą realizujemy w tym roku. Nadal rozbudowujemy naszą sieć o nowe lokalizacje. Możliwość wypłaty g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 05:01
StoryEditor
Tylko w jednej sieci koszyk zakupowy ASM poniżej 300 zł. Tanie dyskonty to już mit
Tylko w jednej sieci koszyk zakupowy ASM poniżej 300 zł. Tanie dyskonty to mit (fot. Canva)

Wrześniowe zestawienie Koszyka Zakupowego ASM SFA wskazuje, że podstawowe produkty zdrożały o ponad 5 zł w skali miesiąca. Podwyżki odnotowano w dziesięciu z trzynastu analizowanych sieci. Tylko w jednej sieci sklepów wartość koszyka zakupowego była poniżej 300 zł. W których sklepach zakupy były najtańsze?

W artykule przeczytasz:

  • Jakie produktu najbardziej zdrożały we wrześniu?
  • Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o ponad 5 zł
  • Różnice w koszykach zakupowych to niemal 140 zł
  • Któta sieć jest liderem najtańszego koszyka zakupowego?
  • Która sieć miała najdroższy koszyk zakupowy we wrześniu?

We wrześniu najbardziej rosły ceny chemii gospodarczej i kosmetyków

Według GUS, ceny towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu 2025 r. w porównaniu z wrześniem 2024 roku wzrosły o 2,9 proc. Natomiast w stosunku do sierpnia nie zmieniły się. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy ASM SFA, we wrześniu średnia wartość koszyka wzrosła o ponad 5 zł (1,71 proc.) w skali miesiąca. Dane także wskazują, że wrzesień przyniósł zauważalne podwyżki w wybranych kategoriach chemii gospodarczej i kosmetyków. Najbardziej podrożały: płyn do WC (7,12 proc.) oraz szampon do włosów (5,86 proc.).

– Wrzesień przyniósł wyraźne odbicie cen po spokojniejszym sierpniu. Widać, że sieci zaczynają przygotowywać się na wzrost kosztów operacyjnych w czwartym kwartale oraz na sezon przedświąteczny. To z kolei przekłada się na droższe produkty codziennego użytku – mówi Kamil Kruk, Client Service & Analysis Director ASM SFA. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 14:19
StoryEditor
Hipermarkety walczą o klientów loteriami. Auchan, Carrefour i Kaufland rozdają miliony w nagrodach
Natychmiastowa wygrana. Loteria Auchan Szczęściobranie daje szansę na wygranie sprzętu AGD, produktów spożywczych premium czy bony zakupowe. Raz w tygodniu odbywa się losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota

Auchan, Carrefour i Kaufland uruchamiają ogólnopolskie loterie z nagrodami. Sieci hiper- i supermarketów marketów próbują ściągnąć do swoich sklepów klientów odpływających do dyskontów, które wabią ich mocnymi promocjami. Należy jednak zaznaczyć, że trzej operatorzy nie konkurują jedynie z Biedronką, Lidlem, Netto czy Aldim, ale także - ze względu na realizowane misje - ze sobą na wzajem.

Loterie w hipermarketach – nowa broń w walce o klientów

Trzy największe sieci hipermarketów w Polsce – Auchan, Carrefour i Kaufland – niemal jednocześnie uruchomiły loterie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 07:04