30.11.2021 / 09:08
StoryEditor

Łańcuchy dostaw coraz większym problemem. Prezydent USA zaprosił na spotkanie szefów firm handlowych

Biały Dom (Unsplash.com)
Inflacja i zaburzenia w łańcuchu dostaw spędzają senz powiek nie tylko handlowcom czy klientom, ale – jak się okazuje – także rządowi USA. W poniedziałek prezesi m.in.  Kroger, Best Buy, Etsy byli wśród menedżerów, którzy spotkali się z prezydentem Bidenem w Białym Domu, aby omówić stan świątecznych wyzwań związanych z łańcuchem dostaw. Dyrektor generalny Walmartu Doug McMillon i dyrektor generalny CVS Health Karen Lynch uczestniczyli w spotkaniu wirtualnie.

"Chcę usłyszeć od każdego z was o tym, jakie problemy widzicie w tym sezonie świątecznym, jak dobrze jesteście na niego przygotowani, jakie wprowadziliście innowacje i czy zatru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 14:17
StoryEditor
Jakie błędy popełniają sklepy przy sprzedaży zdrowej żywności? Producenci walczą o ekspozycję
Jak widoczność na półce wpływa na sprzedaż zdrowej żywności? (fot. Shutterstock)

Rosnąca świadomość zdrowotna Polaków zmienia oblicze rynku spożywczego. Pełnoziarniste, wysokobiałkowe i o niskim indeksie glikemicznym – takie produkty zyskują popularność, jednak ich sukces nie zależy wyłącznie od składu. Dlaczego widoczność na sklepowej półce ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek?

Rynek zdrowej i funkcjonalnej żywności rośnie wraz z rosnącą świadomością konsumencką. Aż 40 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu sięga po produkty, które uzn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 17:07
StoryEditor
Minecraft napędza McDonald’s. Sieć notuje mocny wzrost napędzany innowacją i lojalnością klientów
McDonald‘s (fot. Shutterstock)

W drugim kwartale 2025 roku McDonald’s odnotował wzrost sprzedaży i zysków we wszystkich segmentach geograficznych. Globalna sprzedaż porównywalna wzrosła o 3,8 proc, co - jak podkreślają przedstawiciele firmy - świadczy o skuteczności strategii firmy opartej na wartości, innowacjach produktowych i skutecznym marketingu, którego jednym z ważnych elementów była promocja oferty związanej z filmem Minecraft.

Globalny przychód McDonald’s  w drugim kwartale tego roku wyniósł 6,8 mld dolarów i był wyższy w stosunku rocznym o 5 proc. Sprzedaż LfL zwiększyła się za to o 3,8 proc. Z kolei...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 00:51