30.06.2020 / 19:53
StoryEditor

LPP stawia na sztuczną inteligencję

LPP - magazyn e-commerce w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej (fot. materiały prasowe)
Skrócenie ścieżki komplementacji zamówień o 30% - taki efekt dało wdrożenie w magazynie LPP zajmującym się obsługą sprzedaży internetowej nowego rozwiązania wykorzystującego algorytmy sztucznej inteligencji. 

LPP, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, obsługując rocznie ok. 11 mln zamówień online, jest jednym z liderów rynku e-commerce w Polsce i Europie. Dynami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2024 / 12:16
StoryEditor
Ceny przed świętami znacząco nie podskoczą. Armagedon może nadejść po nowym roku za sprawą Donalda, wcale nie Tuska
Eksperci przewidują, że przed nadchodzącymi świętami ceny w sklepach znacząco nie wzrosną. Po nowym roku może być gorzej i to głównie za sprawą wydarzeń na arenie międzynarodowej, w tym zaprzysiężenia Donalda Trumpa na prezydenta USA (fot. Shutterstock)

Ostatni kwartał br. zaczął się ponadprzeciętnym wzrostem cen w sklepach. Eksperci przewidują jednak, że listopad i grudzień przyniosą pewną ich stabilizację. Sytuacja na tym polu, może się diametralnie zmienić po nowym roku, m.in. za przyczyną nominacji Donald Trumpa na prezydenta USA.

W październiku br. codzienne zakupy, na które składają się m.in. żywność napoje bezalkoholowe i alkoholowe czy chemia gospodarcza były o 5,4 proc. droższe niż w listop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 11:35
StoryEditor
Carrefour rozszerza ofertę marki własnej na święta o 150 produktów
W asortymencie produktów świątecznych z innych krajów europejskich klienci znajdą w ramach linii Carrefour Extra m.in. szeroki wybór ciast oraz tradycyjnych słodyczy, w tym wypieki z Włoch i Francji 

Przygotowując swoją ofertą spożywczą na Święta Bożego Narodzenia, Carrefour Polska poszerzył asortyment marki własnej Extra o ponad 150 nowych produktów. Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra (produktów z segmentu średniego oraz premium) o tradycyjne polskie wyroby świąteczne, a także takie, które są charakterystyczne dla Świąt obchodzonych w innych krajach europejskich.

Asortyment ten oferowany jest w cenach nawet do 30 proc. niższych w stosunku do produktów brandowych. Produkty mają również  specjalne świąteczne opakowania.

Wśród nowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. grudzień 2024 17:22