04.12.2017 / 12:12
StoryEditor

Makro rusza z budową trzeciego centrum dystrybucyjnego w Polsce

Samochód dostawczy Metro (fot. mat. prasowe)
MLP Group rozpoczęło budowę trzeciego magazynu dla Makro Polska. Inwestycja wystartuje w czerwcu 2018 roku.

Przypomnijmy, na przełomie sierpnia i września rozpoczęto dystrybucję towarów z magazynu Makro, który jako pierwszy wykonało MLP. Magazyn o powierzchni ponad 10 tys. mkw. usytuo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 15:31
StoryEditor
InPost został liderem nie tylko w dostawach do maszyn paczkowych, ale też kurierskich door-to-door [BADANIE]
InPost najlepiej rozpoznawalną firmą kurierską (mat. prasowe)

Jak pokazuje najnowszy raport Gemius 2024, 81 proc. konsumentów przy zakupach w sieci preferuje dostawę do automatów paczkowych, przy czym 88 proc. wskazuje na paczkomaty InPost. W tym roku operator był też najczęściej wskazywany jako preferowana firma dostarzająca przesyłki kurierem door-to-door.

Konsumenci preferują paczkomaty także w przypadku zwrotów – 36 proc. wskazań – przy czym najczęściej wybierają InPost – 82 proc. odpowiedzi. Firma w tym roku po raz p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2024 / 12:01
StoryEditor
Gdzie można kupić najtańsze znicze na Dzień Wszystkich Świętych? Zbadaliśmy ceny w Biedronce, Dino, Lidlu i kilku innych sieciach sieciach handlowych
Zbadaliśmy ceny zniczy w największych sieciach handlowych (fot. Shutterstock)

Już za niecałe dwa tygodnie Dzień Wszystkich Świętych. Przeanalizowaliśmy, ile kosztują znicze i produkty, które są niezbędne 1 listopada. Sprawdziliśmy gazetki promocyjne siedmiu wiodących sieci handlowych w kraju. Poza czterema dyskonterami: Biedronką, Lidlem, Netto i Aldi, wzięliśmy też pod lupę Dino, Auchan i Carrefour.

Biedronka, w gazetce promocyjnej poświęconej wyłącznie zniczom i produktom związanym z Dniem Wszystkich Zmarłych, obowiązującej od 7 października oferuje wkłady olejowe do znicz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58