04.07.2023 / 21:05
StoryEditor

McDonald’s robi rewolucję na rynku fast-foodów. Sieć będzie śledzić swoje opakowania, tylko po co?

Etykiety RFID odporne na wodę i wysokie temperatury (Checkpoint Systems)
Sieć McDonald’s we Francji pracuje nad zastosowaniem technologii RFID w nowych opakowaniach wielokrotnego użytku, które będą używane przez tę największą na świecie sieć restauracji typu fast-food. Specjalne etykiety zostały zastosowane we wszystkich rodzajach opakowań, od kubków i butelek, po pojemniki na frytki, umożliwiając ich monitorowanie i potencjalnie śledzenie za pośrednictwem zautomatyzowanej bazy danych. Po co firma inwestuje w takie rozwiązania?

Inwestycja w technologię RFID jest wynikiem zobowiązania McDonald’s do wyeliminowania zbędnych opakowań i poprawy systemu recyklingu, jak również obowiązujących od stycznia 2023...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?

Sieć sklepów Biedronka tradycyjnie już na majówkę wprowadza promocje typu 12 + 12 na piwo. Na jakich warunkach można skorzystać z oferty? Kiedy obowiązuje promocja i na jakie piwa?

W artykule przeczytasz:

  • Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?
  • Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025
  • Biedronka ma także piwo w promocji 10+10 przed majówką
  • Jakie są inne promocje na piwa w Biedronce w okresie majówki?
  • W jakich godzinach będzie otwarta Biedronka 2 maja?

Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?

Sieć dyskontów Biedronka postanowiła jak co roku na sprawdzoną promocję piwną, która przyciąga do sklepów wielu klientów. Pierwsza odsłona oferty 12+12 piw gratis obowiązywała od 25 do 27 kwietnia 2025 roku. Akcja dotyczyła piwa w butelkach zwrotnych, ale pod warunkiem zakupów dokonanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji lojalnościowej.

Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025

Również w okresie majówki 2025 Biedronka wprowadza kolejną odsłonę tej akcji. W okresie od 29 kwietnia do piątku 2 maja obowiązuje promocja 12 + 12 gratis na piwa w puszkach.

W ramach promocji można kupić:

  • piwo Żubr Jasne Pełne;
  • piwo Żywiec Premium.;
  • piwo Tyskie Gronie.

image

Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę poniżej 1,60 zł

Natomiast wyłącznie w

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 09:39
StoryEditor
Rossmann modernizuje sieć sklepów. Pierwsza placówka w nowym koncepcie już działa. Wygląda niesamowicie!
Tak wygląda z zewnątrz pokazowa drogeria Rossmanna w niemieckim Wennebostel (fot. Rossmann)

Cieplejszy, bardziej kolorowy, z czytelnie oznaczonymi kategoriami produktowymi – tak prezentuje się drogeria Rossmann w nowej odsłonie. Sieć zaprezentowała nowy koncept, który zapewne już wkrótce zagości nad Wisłą.

Z niemałym opóźnieniem - bo pod koniec kwietnia br. - sieć Rossmann poinformowała o otwarciu pod koniec marca sklepu w nowym koncepcie. Pokazowa drogeria ruszyła w niemieckim We...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:27