21.06.2019 / 10:18
StoryEditor

Polacy coraz częściej odchodzą z pracy. To ogromne koszty dla firm

Pracownicy coraz częściej zmieniają firmy i nie boja się już utraty pracy (Pixabay/CC0)
Polacy coraz częściej zmieniają pracę. Jak podaje Rzeczpospolita, w ciągu minionego roku 16 proc. wszystkich aktywnych zawodowo osób złożyło wypowiedzenie. Najmniej pracowników odchodzi z branży FMCG, najwięcej  - z transportu.

Według danych agencji rekrutacyjnej Antal, najmniej osób odchodzi z branży FMCG. Tylko 11 proc. zdecydowało się zmienić pracodawcę w ciągu minionego roku. W handlu detalicznym i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 11:15
StoryEditor
Stokrotka: Mocna optymalizacja kosztów i sieci sklepów. W 2025 r. firma niemal podwoi wydatki inwestycyjne

Sieć supermarketów Stokrotka działa na rynku pod presją ze strony sieci dyskontowych, walcząc z nimi o klienta. W ub. roku firma zanotowała wzrost sprzedaży, ale po uwzględnieniu inflacji widoczny był jej realny spadek. Firma się jednak nie poddaje i planuje w 2025 r. zainwestować o ponad 140 mln zł więcej niż w roku poprzednim.

Sieć sklepów Stokrotka zakończyła 2024 rok z 3-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Udało się to głównie dzięki otwarciu nowych placów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 20:42
StoryEditor
Polacy dostali Oskara za wódkę i pokonali Francuzów. Światowy sukces polskiej destylarni w San Francisco
Na zdjęciu: Sebastian Wojtalak (wyższy blondyn) i Paweł Patrzałek, założyciele destylarni Sedina w Szczecinie

Szczecińska trzykrotnie filtrowana wódka Sedina, produkowana lokalnie na Pomorzu Zachodnim, zdobyła złoty medal w prestiżowym konkursie "2025 San Francisco World Spirits Competition". Sukces butikowej szczecińskiej destylarnia Sediny to dowód na to, że świat docenia polskie rzemiosło i jakość.

Konkurs "2025 San Francisco World Spirits Competition", to najważniejsze i najbardziej cenione wydarzenie branży spirytusowej na świecie – powszechnie uznawane za odpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 13:19