15.10.2018 / 15:40
StoryEditor

Prezes BP w Polsce: Jesteśmy otwarci na rozmowy z PKN Orlen ws. zakupu części stacji Lotosu

Stacja sieci BP w Polsce (BP w Polsce)
- Jeżeli będą z tym związane dobre okazje rynkowe to jesteśmy otwarci na rozmowy z PKN Orlen. Warunek jest jeden, to muszą być dobre okazje, bo tylko wtedy będzie to miało dla nas sens w kontekście naszych możliwości inwestycyjnych - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl  Bogdan Kucharski, Prezes BP w Polsce.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ OBSZERNY FRAGMENT WYWIADU Z BOGDANEM KUCHARSKIM PREZESEM BP W POLSCE

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 08:42
StoryEditor
Klientka Lidla, klientka Biedronki i Jerzy Dudek. Gdzie spotyka się ta trójka?
Delikatesy Centrum ruszyły z nową odsłoną kampanii z udziałem klientek Lidla i Biedronki oraz Jerzego Dudka (fot. LinkedIn)
Sieć Delikatesy Centrum należąca do Grupy Eurocash przygotowały kolejną odsłonę kampanii, w której nawiązują do wojny cenowej między Lidlem a Biedronka i dyskredytuje działania konkurentów. W nowym spocie reklamowym jest kilka nowych akcentów, które zwracają uwagę.

Nowa odsłona kampanii Delikatesów Centrum prowadzona jest pod hasłem "Niskie ceny nie mają narodowości". W spocie reklamowym pojawią się bohaterki znane z poprzedniego, czyli ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2024 / 14:47
StoryEditor
Jakie ekologiczne rozwiązania w łańcuchu dostaw są najważniejsze dla konsumentów? Oto one
Kurier z paczką (fot. Shutterstock)
Łańcuch dostaw, a zwłaszcza dowóz na ostatniej mili to spore wyzwanie w zakresie obniżania emisji dwutlenku węgla i rozwoju działań prośrodowiskowych. Które aspekty są najważniejsze dla konsumentów?

Dane na ten temat pokazuje w swoim raporcie firma Last Mile Experts. Okazuje się, że według badania firmy Gemius w 2023 roku dla 67 proc. konsumentów ważna była kwestia opako...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 14:48