13.04.2017 / 20:48
StoryEditor

Sieć Decathlon ma drugie centrum logistyczne w Polsce

Firma Panattoni Europe, zakończyła budowę nowoczesnego centrum logistycznego dla firmy Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego. Inwestycja o powierzchni 32 000 mkw. powstała w Łodzi i jest drugim magazynem centralnym firmy w Polsce. Obiekt dedykowany jest obsłudze zarówno sklepów stacjonarnych, jak i sprzedaży internetowej. Oficjalne otwarcie inwestycji odbyło się 13 kwietnia br., a w uroczystości wzięli udział przedstawiciele obu firm oraz władze miejskie.

Decathlon oficjalnie otworzył magazyn centralny. Obiekt liczy 32 000 mkw. powierzchni, z czego aż 30 000 mkw. przypada na magazyn, który podzielony jest na trzy strefy. Pow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 14:22
StoryEditor
Handel detaliczny coraz śmielej korzysta z AI. Co jest największym wyzwaniem dla firm? [RAPORT]
(źródło: Shutterstock)

Sektor handlu detalicznego wkracza w nową erę dzięki sztucznej inteligencji, która automatyzuje kluczowe procesy i usprawnia zarządzanie łańcuchem dostaw. Przynosi to większą efektywność operacyjną oraz poprawę wyników finansowych. Przedsiębiorstwa, które skutecznie wdrażają technologie oparte na AI, osiągają wyższy zwrot z inwestycji i zyskują przewagę konkurencyjną. Jak wynika z najnowszego raportu KPMG, 56 proc. firm działających w handlu detalicznym korzysta z AI od ponad trzech lat, co świadczy o ich większym doświadczeniu na tle innych branż.

Autorzy raportu "Intelligent Retail. A Blueprint for Creating Value Through AI-Driven Transformation" podkreślają, że sztuczna inteligencja rewolucjonizuje handel de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Klienci są już zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki. Nowe badanie
Wojna cenowa ”zmęczyła” Polaków (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Konsumenci nie postrzegają wojny cenowej między dyskontami pozytywnie, już tylko mniej niż co piąty wierzy, że taka rywalizacja Lidla i Biedronki jest dla niego korzystna - tak wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe, które przedstawiła Rzeczpospolita.

– Widać jasno, że konsumenci nie postrzegają wojny cenowej między dyskontami jako korzystnej. Mała liczba wskazań aprobujących wojnę cenową może sugerować, że choć klienci...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:01