06.07.2017 / 11:53
StoryEditor

Wakacje to gorący okres dla logistyki w branży żywności

Agnieszka Sałek, dyrektor ds. handlowych Quick Service Logistics Polska (Quick Service Logistics Polska)
W okresie letnim zmniejsza się znacznie liczba osób przebywających w dużych miastach, a jednocześnie małe, turystyczne miejscowości zaczynają tętnić życiem. Wakacje są więc potężnym wyzwaniem dla firm logistycznych, które musza przeorganizować swój łańcuch dostaw, tak aby efektywniej obsługiwać ”nowe lokalizacje”. Transport żywności w okresie wakacyjnym jest więc ogromnym wyzwaniem nie tylko dl sieci sklepów, ale przede wszystkim dla rynku restauracyjnego.

- Czas wakacji charakteryzuje się prawidłowością zbliżoną do majowego weekendu: wzmożony ruch w miejscowościach turystycznych i przy szlakach dojazdowych. Z naszych danych wynik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 12:54
StoryEditor
Stacje paliw straszą: zakaz sprzedaży alkoholu może oznaczać wzrost cen nie tylko dla kierowców
Branża paliwowa straszy, że prohibicja na stacjach paliw może podktręcić inflację (fot. Shutterstock) 

Planowane wprowadzenie zakazu sprzedaży napojów alkoholowych wyłącznie na stacjach paliw budzi poważne zaniepokojenie w Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN). Jej członkowie przestrzegają, że rozwiązanie to może doprowadzić do wzrostu cen paliw, a w konsekwencji podkręcić inflację, a także zwiększyć ekonomiczną dostępność alkoholu.

Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN), zrzeszająca właścicieli największych sieci stacji paliw w kraju, takich jak: Orlen, BP, Anwim (sieć stacji Moja), ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:06
StoryEditor
Rozwój rynku marek własnych w Polsce. Trendy które napędzają zmiany private label
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rynek marek własnych (private label) w Polsce przechodzi istotną metamorfozę i w ostatnich latach zyskują na znaczeniu, czy ten trend się utrzyma. O tym i wielu innych problemach związanych z rynkiem private label będą dyskutować uczestnicy targów Future Private Label Expo 2025, które odbędą się w dniach 22-23 października w Kielcach.

Wartość segmentu marek własnych w kategorii produktów szybkozbywalnych (FMCG) osiągnęła już poziom około 63 mld zł (przy wartości całego rynku FMCG ok. 271 mld zł) - według rapo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 05:13