27.08.2021 / 14:16
StoryEditor

Żabka szuka operatorów wózków widłowych do pracy w centrach logistycznych. Co sieć oferuje nowym pracownikom?

Żabka poszukuje pracowników (Żabka Polska)
Spółka Żabka Polska, która zarządzanajwiększą w Polsce siecią sklepów convenience pod szyldem Żabka poszukuje obecnie ok. 40 osób z uprawnieniami operatora wózków widłowych do pracy w lokalizacjach, w których znajdują się jej centra logistyczne i terminale przeładunkowe, w szczególności w Komornikach, Nadarzynie i Szczecinie. Sieć oferuje konkurencyjne warunki zatrudnienia, m.in. umowę o pracę bez okresu próbnego, atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych.

Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu ds. strategii personalnej Grupy Żabka podkreśla, że aby zapewnić ciągłość dostaw do wszystkich placówek Żabka, firma nieustannie rozwija ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 17:31
StoryEditor
Marki własne FMCG coraz istotniejsze! Wartość tego rynku w Polsce to już 63 mld zł
Go Bio - marka własna Biedronki (fot. materiały prasowe)

Przez długi czas produkty marek własnych oferowane przez sieci handlowe postrzegano jako tańszą, lecz gorszą alternatywę dla markowych towarów. Dziś jednak coraz więcej konsumentów przekonuje się do ich zakupu. Oto najnowsze dane na temat rynku private label FMCG w Polsce.

Jak wynika z raportu YouGov cytowanego przez "Rzeczpospolitą", w 2024 r. marki własne odpowiadały już za 23,2 proc. wydatków na produkty z segmentu FMCG - czyli żywność, kosme...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 18:19
StoryEditor
W Szczecinie powstanie nowy park handlowy. Budowa dopiero rusza, a komercjalizacja już zakończona
Wizualizacja nowego parku handlowego w Szczecinie (fot. mat. prasowe)

Grupa RWS rozpoczęła budowę nowego parku handlowego w Szczecinie. Otwarcie tej w pełni skomercjalizowanej inwestycji planowane jest na lipiec 2026 r.

Prace budowlane nad obiektem w Szczecinie ruszyły 21 lipca br. Powstający park handlowy będzie miał powierzchnię rzędu ok. 35 tys. mkw. Za realizację inwestycji odpowiada Grupa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 03:43