11.01.2021 / 18:14
StoryEditor

Nowy trend w e-commerce. Detaliści oddają pieniądze, ale nie żądają zwrotu nietrafionych zakupów

Aktualna wartość polskiej branży e-commerce wynosi około 36-40 mld zł (fot. Fotolia)
Amazon, Walmart czy Target – wielcy amerykańscy detaliści testują nowy sposób radzenia sobie ze zwrotami produktów zakupionych online. Według raportu dziennika The Wall Street Journal, w niektórych przypadkach sieci zwracają zapłatę, a jednocześnie proszą, by nabywca zachował niechciany przedmiot lub przekazał go na cele charytatywne – relacjonuje serwis branżowy pymnts.com.

W 2020 r. na skutek m.in. pandemii COVID-19 w światowym e-commerce pojawił się nowy trend – konsumenci nie tylko kupują coraz więcej online, ale też coraz częściej i śmielej zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 12:33
StoryEditor
Sieć Popeyes uruchamia szóstą restaurację w Polsce. To pierwsze otwarcie w tym roku
Sieć Popeyes uruchamia szóstą restaurację w Polsce (fot. mat. pras.)
9 maja Popeyes otworzy swój drugi lokal w Szczecinie. Będzie się on mieścił Outlet Park Szczecin. Oznacza to, że marka będzie mieć już sześć restauracji w naszym kraju.

– Otwieramy drugi Popeyes w Szczecinie, tym razem dla mieszkańców prawobrzeża oraz przyjezdnych i odwiedzających z okolicznych miejscowości – mówi Jakub Aleksandrowicz, marketin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 11:38
StoryEditor
Do Żabki wstęp tylko bez plecaka i nie w dużych grupach. Kontrowersyjna próba walki z kradzieżami sklepowymi
Sieci Żabka postanowiła walczyć z plagą kradzieży. Jej elementem jest ograniczenie liczby osób w wieku szkolnym mogących wejść do sklepu (fot. Shutterstock)
Sieć Żabka zdecydowała się wprowadzić szereg obostrzeń mających zapobiegać rosnącej liczbie kradzieży w sklepach. Część z nich może średnio przypaść do gustu młodzieży w wieku szkolnym, która jest w placówkach tej sieci częstą klientelą.

Z policyjnych statystyk wynika, ze liczba kradzieży w sklepach lawinowo rośnie i że dokonują ich osoby, w każdym wieku, z dziećmi i młodzieżą włącznie. Dla Żabki nieletni zło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. maj 2024 12:09