05.06.2020 / 14:55
StoryEditor

Opakowania produktów marki własnej w sklepach Żabka pomagają segregować odpady

(Żabka Polska)
Od początku b. roku Żabka Polska systematycznie wprowadza na opakowaniach produktów marki własnej informacje o tym, jak zagospodarować zużyte opakowania. Dba także o to, by jak najwięcej z nich powstawało z surowców wtórnych. Z okazji obchodzonego dziś Światowego Dnia Ochrony Środowiska sieć przypomina, jak ważne jest prawidłowe segregowanie śmieci.

Według badań ARC Rynek i Opinia tylko 41 proc. Polaków wie, jak segregować odpady zgodnie z przepisami wprowadzonymi w 2019 roku. Aby ułatwić konsumentom prawidłową selekcję odp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 14:40
StoryEditor
Bacówka zrewiduje ofertę dla franczyzobiorców. Firma położy też większy nacisk na sprzedaż przez internet
Dariusz Kucz, prezes firmy Bacówka Towary Tradycyjne zapowiada nową ofertę dla franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem sklepów pod tym szyldem (fot. materiały prasowe)

Dariusz Kucz, prezes firmy Bacówka Towary Tradycyjne wierzy, że sklepy franczyzowe mogłoby mieć większy udział w jej przychodach. Dlatego Bacówka przygotuje nową ofertę dla franczyzobiorców. Małopolska firma zamierza też lepiej wykorzystać potencjał kanału e-commerce.

Firma Bacówka Towary Tradycyjne prowadzi obecnie ponad 40 sklepów, zlokalizowanych przede wszystkim na południu Polski. Niemal połowa z nich działa we franczyzie.

Oferta f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 17:40
StoryEditor
Tomasz Kuchta, Kaufland Polska gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział wdebacie o tym jak AI i cyfryzacja zmieniają logistykę i handel detaliczny
Tomasz Kuchta, Kaufland Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Tomasz Kuchta, dyrektor Departamentu Supply Chain Management w Kaufland Polska, będzie jednym z prelegentów tegorocznego kongresu Retail Trends. Podczas wydarzenia weźmie udział w debacie dotyczącej znaczenia technologii w handlu detalicznym i logistyce. Wraz z innymi ekspertami z branży omówi wyzwania oraz możliwości jakie wiążą się z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań.

Jako dyrektor Departamentu Supply Chain Management w Kaufland Polska, Tomasz Kuchta od lat odpowiada za optymalizację łańcucha dostaw w jednej z największych sieci handlowych w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. marzec 2025 17:40