10.09.2024 / 17:44
StoryEditor

Poczta Polska ujawniła plan restrukturyzacji. Jeśli nie znajdą się chętni do dobrowolnych odejść, pracowników czekają zwolnienia grupowe

Jesienią Poczta Polska rozpocznie restrukturyzację kadrową (Shutterstock)

Do końca roku z Poczty Polskiej musi odejść 9,3 tys. osób. Pracownicy otrzymają niebawem warunki rozwiązania umów o pracę. Gdy zgłosi się niewystarczająca liczba osób, przewoźnik wdroży plan zwolnień grupowych. - Jesteśmy spółką, która ma najwyższy w Europie odsetek kosztów pracy w przychodach, czyli 65 proc. To powoduje, że ci pracownicy, którzy zostaną, muszą mieć jakąś przestrzeń do dalszego rozwoju i budowania swojej kariery – mówi w rozmowie z money.pl Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej.

Poczta Polska wdroży tzw. program kierowany. Wytypuje osoby, które otrzymają możliwość skorzystania z programu odejść dobrowolnych. – Moją intencją jest przeprowadzenie tej zmia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Chwile grozy w warszawskiej Żabce. 40-latek zaatakował tłuczkiem pracownika sklepu
Policja zatrzymała 40-latka, który zaatakował pracownika sklepu Żabka (fot. KRP Warszawa V)

40-letni mężczyzna zaatakował tłuczkiem do mięsa pracownika sklepu Żabka, zlokalizowanego w warszawskiej dzielnicy Bielany. Napad miał związek z wadliwym produktem zakupionym przez agresora. Napastnik szybko znalazł się w rękach policji. Grozi mu do 12 lat więzienia.

W Wielką Sobotę, 19 kwietnia, na warszawskich Bielanach doszło do bardzo niebezpiecznego zdarzenia. W sklepie sieci Żabka znajdującym się przy ulicy Romaszewskiego wywiązała się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 13:24
StoryEditor
Czy promocje na piwo w Dino są lepsze niż w Biedronce i Lidlu?
Czy promocje na piwo w Dino są lepsze niż w Biedronce i Lidlu? (fot. Shutterstock)

Majówka tuż za rogiem, a sieci handlowe ścigają się dużymi promocjami na piwo, zanim zostaną zakazane. Wśród graczy, takich jak Lidl czy Biedronka, pojawił się mocny konkurent – Dino – który również oferuje darmowe piwa w ramach wielopaków.

Sieć Dino nie pozostaje w tyle za największymi rywalami i prezentuje własną ofertę promocyjną na piwo z okazji długiego weekendu majowego. Klienci mogą liczyć na różne warianty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 01:51