23.10.2020 / 13:50
StoryEditor

Pointpack, obsługujący przesyłki w sieci Żabka, negocjuje umowę z „operatorem pocztowym”

Zarząd spółki Pointpack poinformował o rozpoczęciu negocjacji umowy o współpracy z operatorem pocztowym. Umowa dotyczy świadczenia przez Pointpack obsługi przesyłek w sieci punktów nadawczo-odbiorczych. W przypadku pozytywnego zakończenia negocjacji wdrożenie usługi mogłoby nastąpić w pierwszym półroczu 2021 r.

Pointpack nie ujawnia, kim jest wspomniany w komunikacie „operator pocztowy”, zdecydował się jednak na podanie informacji o negocjacjach do wiadomości publicznej, ponieważ w oce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07.12.2023 / 09:23
StoryEditor
Zara uruchamia platformę z używaną odzieżą w 14 europejskich krajach. Czy na liście jest Polska?
Zara (shutterstock.com)
Hiszpańska sieć modowa Zara rozszerza swoją usługę sprzedaży, naprawy lub przekazywania/oddawania używanej odzieży na 14 nowych rynków europejskich. Jakie kraje obejmie nowy projekt Zary?

Platforma Zary z używanymi ubraniami poszerzy swój zasięg już 12 grudnia. Dotychczas usługa „Pre-Owned” była dostępna w Wielkiej Brytanii i Francji za pośrednictwem fizycznych s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.12.2023 / 16:56
StoryEditor
Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Przyszły rok będzie rokiem pracy z ceną i różnicowania asortymentu między sklepami dużego i małego formatu
Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services w GfK Polonia uważa, że wyraźny wzrost konsumpcji nastąpi dopiero w 2025 roku (fot. Łukasz Rawa)
Dla sieci detalicznych rok 2024 będzie czasem zażartej walkę o wykrojenie sobie większego kawałka z tortu, który jeszcze nie będzie rósł – uważa Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services GfK. Analityk w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl wyjaśnia, czym ta zażarta walka będzie skutkowała w praktyce. Wskazuje także na inne wyzwania, z jakimi będzie musiał zmierzyć sektor FMCG, w tym także firmy producenckie oraz cele, które będą dla niego priorytetowe.

Jak wyglądają perspektywy dla krajowego rynku FMCG w kontekście kolejnych kilkunastu miesięcy? Czy spodziewa się pan wzrostu konsumpcji w 2024 r.?

Widząc pewne ociep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11. grudzień 2023 16:36