03.07.2020 / 12:30
StoryEditor

Procter & Gamble chce do 2030 r. poddawać recyklingowi 100 proc. plastiku

(fot. Pixabay CC0)
Ponad 8 milionów ton plastikowych odpadów każdego roku trafia do mórz i oceanów. Tymczasem z powodu pandemii COVID-19 i społecznej izolacji ilość śmieci – w tym z tworzyw sztucznych - produkowanych przez gospodarstwa domowe ostatnio znacznie się zwiększyła. To sprawia, że ryzyko dalszego zanieczyszczenia środowiska też jest wyższe. Właściwe segregowanie odpadów jest więc w obecnej sytuacji szczególnie istotne. Na kwestię odpowiedniego gospodarowania odpadami w taki sposób, żeby plastik mógł zostać przetworzony i nie przedostał się do otoczenia, zwraca uwagę Procter & Gamble – jeden z największych producentów artykułów codziennego użytku.

Procter & Gamble, producent takich marek jak Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders, angażuje się w działania na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Firma jest m.i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 14:14
StoryEditor
Szach-Mat! Maspex pokazuje jak robiąc przejęcia skutecznie budować pozycję regionalnego lidera rynku FMCG
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex (mat. prasowe Maspex)

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex – właściciela marek alkoholowych, takich jak Żubrówka, Soplica czy Becherovka – uzyskała niezbędne zgody organów ochrony konkurencji na nabycie większościowego pakietu akcji Purcari Wineries. Transakcja została przeprowadzona w ramach oferty publicznej w lipcu 2025 r., a jej finalizacja czyni Grupę Maspex większościowym akcjonariuszem jednego z największych producentów win i brandy w Europie Środkowo-Wschodniej.

To kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji Grupy Maspex na rynku alkoholi w regionie CEE.

- Przejęcie kontrolnego pakietu akcji Purcari Wineries Group to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 15:58
StoryEditor
Globalny fenomen K-beauty. Światowe marki tworzą własne koreańskie kosmetyki
Katalog Hebe związany z wprowadzeniem kolejnych marek koreańskich do sieci

K-beauty, czyli koreańskie kosmetyki do pielęgnacji skóry, zdobyły globalną popularność, stając się symbolem innowacji i skuteczności. W 2024 roku eksport kosmetyków z Korei Południowej przekroczył 10 miliardów dolarów, jednak coraz więcej zagranicznych firm tworzy produkty inspirowane K-beauty, które nie są wytwarzane w Korei. Czy to nadal prawdziwe K-beauty?

K-beauty made in USA i Europe! Czy K-beauty musi pochodzić z Korei Południowej?

Marki takie jak Seoul Ceuticals z USA budują własne linie kosmetyków w trendzie K-beauty, wyko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 16:14