27.09.2024 / 14:15
StoryEditor

DHL Express podnosi ceny usług kurierskich na 2025 r. w Polsce. Ile wyniesie średni wzrost stawek?

Samolot firmy DHL Express

Firma DHL Express zapowiedział zmiany w cenach usług, które wejdą w życie 1 stycznia 2025 r. Średni wzrost dla usługi Time Definite (lotniczej) oraz usługi Day Definite (drogowej) w Polsce wyniesie 6,9 proc. W przypadku tej ostatniej korekta uwzględnia zmianę opłaty paliwowej dla tej usługi.

DHL Express co roku dokonuje korekty cen, uwzględniając inflację i dynamikę walut, a także koszty administracyjne związane ze środkami regulacyjnymi i środkami bezpieczeństwa. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Carrefour wymyślił jak pomóc klientom w tanich wakacyjnych podróżach
Plecaki wprowadzone do sezonowej oferty Carrefoura mieszczą się w specjalne ”miarki” stosowane przez tanie linie lotnicze do określenia wymiarów bagażu podręcznego (fot. materiały prasowe)

Carrefour chce ściągnąć do swoich sklepów osoby, które szykują się do wakacyjnych wojaży. Oferta sieci poszerzyła się o produkty zainspirowane zaostrzającymi się wymogami dotyczącymi bagażu podręcznego wprowadzanymi przez tanie linie lotnicze.

Tanie linie lotnicze przyciągają podróżnych konkurencyjnymi cenami biletów, ale coś za coś. W zamian każą sobie płacić słone kary (sięgające nawet kilkuset złotych) za to, że ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 09:52
StoryEditor
Chiński gigant e-commerce chce uruchomić e-supermarket spożywczy. Wiemy gdzie prowadzi testy
Chińczycy chcą uruchomic e-sklep w WIelkiej Brytanii (fot. Shutterstock)

Chiński gigant e-commerce JD.com testowo uruchomił witrynę sklepu o nazwie Joybuy. To supermarket spożywczy z produktami największych marek.

Sklep sprzedaje pełen asortyment żywności suchej i mrożonej, artykułów dla dzieci, produktów gospodarstwa domowego, napojów, kosmetyków, produktów do higieny osobistej, zdrowia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 09:55