InPost – król przekazów medialnych w branży kurierskiej
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat branży kurierskiej w okresie od 1 września do 30 listopada 2025 r. W tym czasie ukazało się łącznie 67,7 tys. publikacji, przy czym aż 43,7 tys. zostało opublikowanych w mediach społecznościowych.
Natomiast media klasyczne wygenerowały około 24 tys. publikacji. Ale równocześnie zapewniały znacznie większe dotarcie do odbiorcy, osiągając aż 209,6 mln kontaktów z przekazem, czyli niemal 58 proc. całkowitego zasięgu.
Instytut wskazuje, że w zestawieniu udziału w zasięgu publikacji króluje firma Rafała Brzoski, znacznie wyprzedzając pozostałe podmioty. Oto zestawienie zasięgu publikacji:
- InPost – 82,6 proc.,
- DPD – 8,6 proc.,
- UPS – 4,6 proc.,
- GLS Poland – 1,9 proc.
To również Cię zainteresuje: Kurierzy dowożą paczki, ale nie pieniądze. Długi firm kurierskich to aż 45 mln zł
Ile branża kurierska wydaje na reklamę w Polsce?
Raport Instytutu Monitorowania Mediów wskazuje, że w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 roku branża kurierska na reklamę w prasie oraz radiu i telewizji wydała łącznie 24,1 mln zł.

