09.11.2021 / 11:30
StoryEditor

InPost rozszerzył swoją flotę pojazdów o samochody elektryczne

Elektryczny samochód InPost (InPost)
Firma kurierska InPost powiększyła flotę o kolejne kilkaset samochodów elektrycznych. Samochody będą wykorzystywane przez kurierów oraz na potrzeby dostaw do paczkomatów w miastach partnerskich programu Green City.

Nowe pojazdy zostały przez InPost wyleasingowane, a kontrakt obejmuje czteroletni wynajem pojazdów wraz z pakietem serwisowym, ubezpieczeniem oraz samochodami zastępczymi w ra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 22:02
StoryEditor
Poczta Polska pokazała nowy projekt. Operator chce wejść na rynek handlowo-usługowy
Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej mówi, że podpisane porozumienie jest najważniejszym punktem Planu Transformacji Poczty i początkiem konsolidacji polskiego e-commerce

Poczta Polska odsłania projekt, który może całkowicie odmienić wizerunek narodowego operatora. Spółka chce komercjalizować swoje zabytkowe budynki i przekształcać je w galerie handlowo-usługowe. Celem jest ograniczenie gigantycznych kosztów utrzymania i wykorzystanie ogromnego, od lat niewykorzystanego potencjału pocztowych nieruchomości.

Poczta Polska startuje z projektem "galerii handlowych"

Poczta Polska uruchomiła projekt Galerie Poczty Polskiej (GPP), którego celem jest komercjalizacja wybranych n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2025 / 11:03
StoryEditor
Allegro Smart! za żappsy. Dwaj giganci łączą programy lojalnościowe
Żabka i Allegro łączą swoje programy lojalnościowe (fot. materiały prasowe)

Zimowy sezon przynosi jedną z najgłośniejszych współprac w handlu detalicznym i e-commerce. Allegro i Żabka łączą swoje programy lojalnościowe, oferując użytkownikom aplikacji dodatkowe benefity i promocje. Co dokładnie kryje się za tą akcją i jak można na niej skorzystać?

Żabka i Allegro rozpoczęły wspólną akcję promocyjną skierowaną do użytkowników aplikacji Żappka oraz subskrybentów Allegro Smart!. W ramach współpracy klienci mogą zdobyć dostę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 22:33