26.04.2023 / 17:48
StoryEditor

Poczta Polska zawalczy o rynek e-commerce. Na finiszu inwestycje w centra logistyczne

Poczta Polska zamierza zwiększyć udział obsługiwanych paczek i przesyłek kurierskich (Poczta Polska)
Poczta Polska przechodzi transformację. Z operatora obsługującego głównie przesyłki listowe staje się firmą kurierską. Inwestycje w infrastrukturę w łącznej kwocie ponad 350 mln zł mają pozwolić firmie konkurować z największymi graczami na rynku KEP w Polsce. Na maj zapowiadane jest wdrożenie kolejnych usług dla klientów.

Narodowy przewoźnik, który świadczy obecnie również usługę powszechną dostarczania przesyłek listowych zdaje sobie sprawę, że wraz z wejściem w życie e-doręczeń realizowanych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 17:12
StoryEditor
Visa ma sposób na agentów AI robiących zakupy w internecie. Czym jest Trusted Agent Protocol?
Visa wprowadza Trusted Agent Protocol. Bezpieczeństwo zakupów z udziałem sztucznej inteligencji (fot. EFL Leasing)

Wraz z gwałtownym wzrostem aktywności sztucznej inteligencji w e-commerce, sprzedawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami związanymi z rozpoznawaniem zaufanych agentów AI i ochroną przed złośliwym oprogramowaniem. Visa odpowiada na te potrzeby, wprowadzając Trusted Agent Protocol – rozwiązanie mające zdefiniować standard komunikacji pomiędzy agentami AI a sklepami internetowymi.

W ciągu ostatniego roku ruch pochodzący od sztucznej inteligencji na stronach amerykańskich sklepów wzrósł o ponad 4 700 proc. Jednocześnie 85 proc. kupujących, którzy korzysta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2025 / 13:17
StoryEditor
Polska sieć franczyzowa Hitpol obchodzi 25-lecie działalności i planuje rozwój w następnych latach
Impreza sieci Hitpol (fot. Słodko Gorzko)

Hitpol, franczyzowa sieć zrzeszająca sklepy z Małopolski, Podkarpacia i Świętokrzyskiego, świętowała 25-lecie działalności. W trakcie jubileuszowej imprezy zorganizowano targi, spotkania biznesowe oraz szkolenia i konferencję.

Sieć Hitpol – organizacja franczyzowa założona w 2000 r. – świętowała jubileusz działalności podczas wydarzenia, które było "okazją do wspomnień i podsumowań, ale przede wszyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 20:12