12.01.2024 / 14:29
StoryEditor

Przebieralnia na poczcie? Ruszyły testy innowacyjnego rozwiązania

Francuska poczta zaczęła wyposażać niektóre placówki w przymierzalnie. Czy ten pomysł się przyjmie? (fot. Shutterstock)
Oferta produktów dostępnych w placówkach pocztowych w Polsce, podobnie jak gama świadczonych przez nie usług już teraz zaskakuje różnorodnością, ale mogłaby zaskakiwać jeszcze bardziej. Pokazują to testy prowadzone we Francji, które jednak nie przypadły do gustu właścicielom małych sklepów.

Agencja AFP informuje, że francuska La Poste (instytucja państwowa zajmująca się świadczeniem usług pocztowych, stanowiąca odpowiednik Poczty Polskiej) rozpoczęła nietypo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 17:45
StoryEditor
Klarna inwestuje w Polsce. Nowy Hub Technologiczny w Warszawie
Sebastian Siemiatkowski, współzałożyciel i CEO Klarna (fot. materiały prasowe)

Klarna, jeden z globalnych liderów płatności i zakupów opartych na sztucznej inteligencji, ogłosiła otwarcie nowego centrum technologicznego w Warszawie. Inwestycja ma na celu zatrudnienie ponad 100 inżynierów do 2025 roku i stanowi kluczowy element strategii firmy na rzecz globalnej innowacyjności. Dlaczego Warszawa? Jakie korzyści przyniesie to Polsce? Oto szczegóły.

- Polska będzie potęgą technologiczną w Europie. Wyjątkowy talent inżynierski, kwitnąca scena startupowa i strategiczna lokalizacja Warszawy sprawiają, że jest to idealny wybór ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 14:08
StoryEditor
ŚWIĄTECZNY CUD!? Biedronka otwiera niemal 50 sklepów we wszystkich województwach. Jak to zrobiła? [LISTA SKLEPÓW]
Kadr ze spotu Biedronki (fot. Jeronimo Martins)

Biedronka otworzyła 46 nowych i wyremontowanych placówek w całej Polsce, od Śląska po Warmię czy Pomorze. W okresie przedświątecznym, na przełomie listopada i grudnia, sieć otworzyła 17 nowych sklepów, a kolejnych 29 istniejących placówek przeszło gruntowną modernizację. Nowe lokalizacje pojawiły się zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.

Inwestycje w modernizacje i nowe placówki umacniają pozycję Biedronki jako lidera na polskim rynku handlowym. Dyskonter operuje dzisiaj w ponad 3700 lokalizacjach w całej Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2024 15:56