12.08.2019 / 11:19
StoryEditor

Autonomiczny pojazd Amazon Scout rozpoczyna regularne dostawy w Kalifornii

(Źródło: Amazon)
Koncern ogłosił w ubiegłym tygodniu, że autonomiczny pojazd dostawczy Amazon Scout wchodzi do regularnej służby. Po trwających kilka miesięcy testach, prowadzonych w okolicach kwatery głównej firmy w stanie Waszyngton, roboty rozpoczęły obsługę zamówień klientów południowej Kalifornii.

Przez kilka ostatnich miesięcy robotyczne pojazdy Amazon Scout dostarczyły bezpiecznie tysiące przesyłek z produktami zamówionymi przez klientów, zamieszkałych w okolicach siedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 11:58
StoryEditor
To koniec złotego okresu polskich piw kraftowych? Ziemowit Fałat z Browaru Pinta ocenia konsekwencje podniesienia akcyzy na piwo
Założyciele Browaru Pinta, od lewej: Grzegorz Zwierzyna, Ziemowit Fałat, Marek Semla (fot. materiały prasowe)

Rosnące koszty produkcji, nowe regulacje i niepewność związana z planami rządu. Przed takim krajobrazem stoi obecnie polski rynek piw rzemieślniczych. Browar Pinta, jeden z liderów branży, otwarcie komentuje nadchodzące wyzwania. Jakie skutki dla klientów, producentów i całego sektora mogą przynieść podwyżki akcyzy?

Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru Pinta, podkreśla, że problemu nie można analizować w oderwaniu od szerszego kontekstu. – Na plany podwyżki patrzymy w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 16:49
StoryEditor
Talent show w Kauflandzie. Sieć przekonuje, że ma najlepszą ofertę produktów świeżych na rynku
Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii ”Kaufland jest Fresz”

Kaufland ponownie stawia na świeżość i startuje z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest Fresz”. Marka w lekki i humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając jakość owoców, warzyw, pieczywa i produktów z lad obsługowych.

80 lokalnych producentów w Kauflandzie

Sieć akcentuje, że na klientów czekają codzienne dostawy od ponad 80 lokalnych producentów, szeroki wybór owoców egzotycznych, a także c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 00:30