27.04.2018 / 12:46
StoryEditor

Nowy właściciel Grupy Fraikin. Firma zmieni oblicze

(fot. Fraikin)
Grupa Fraikin poinformowała o finalizacji przejęcia spółki holdingowej FTI przez konsorcjum Alcentra i Värde Partners.

- Dzięki umowie z nowymi właścicielami Fraikin wchodzi w nową erę. Jestem szczęśliwy i dumny, że mogę kontynuować działania, których realizacji podjęliśmy się już wiele lat temu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 07:56
StoryEditor
Polski gigant odzieżowy podlicza straty po rosyjskim ataku na magazyn we Lwowie
W wyniku rosyjskiego ataku na Lwów spłonęły ubrania marek LPP (fot. Ukraine News UP/X)

W rosyjskim ataku na Ukrainę nocą z soboty na niedzielę uszkodzony został park przemysłowy Sparrow we Lwowie. Obiekt ten służył jako magazyn dla polskiej firmy LPP - właściciela sieci handlowych takich jak Sinsay, Reserved, Cropp czy Mohito.

Odzież przechowywana w magazynie należącym do partnera logistycznego LPP spłonęła. Jak przekazała serwisowi Money.pl Monika Wszeborowska, PR manager w LPP, firma już wcze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 13:10
StoryEditor
Polak na zakupach. Kto wygrywa walkę o klientów nad Wisłą? [DANE]
Z danych PwC wynika, że artykuły spożywcze w dyskontach kupuje 47 proc. Polaków i 37 proc. mieszkańćów trzech innych krajów regionu CEE (fot. Bartek Banaszak)

W Polsce z roku na rok rośnie grupa konsumentów, która większość zakupów spożywczych robi w internecie. Niemniej jednak to sklepy stacjonarne wciąż wiodą prym w sprzedaży artykułów spożywczych. Z badań przeprowadzonych przez PwC wynika, że siła uczuć, jakimi Polacy darzą poszczególne kanały sprzedaży i formaty sklepów, różni nas od mieszkańców innych krajów Europy.

Z tego tekstu dowiesz się m.in.:

  • jakie miejsca na zakupy spożywcze wybierają Polacy?
  • jak wygląda popularność supermarketów, dyskontów, sklepów lokalnych w Polsce i inny...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 11:37