05.11.2018 / 12:21
StoryEditor

Stora Enso notuje w III kw. wzrost sprzedaży i zysków

(Stora Enso)
III kw. br. był dla koncernu Stora Enso już siódmym z rzędu, w którym firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży (w ujęciu rok do roku). W okresie tym zwiększył się też jej zysk operacyjny EBIT. Oba wskaźniki – sprzedaż i zysk EBIT – uległy poprawie także w ujęciu uwzględniającym pierwszych dziewięć miesięcy br.

Przychody Stora Enso ze sprzedaży wyniosły w III kw. br. 2 585 mln euro, co oznacza wzrost o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. (wówczas sprzedaż wyniosła 2 509 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 13:20
StoryEditor
Biedronka idzie w hurt. Weekendowa oferta przypomina promocję w sieci cash&carry
Klienci na zakupach w sklepie Biedronka (Shutterstock)
10 kg mąki w zgrzewce, ser żółty w plastrach w opakowaniach 1 kg, popularne wafelki w kartonie zbiorczym po 36 szt. – to nie oferta jednej z sieci hurtowni spożywczych, ale weekendowa promocja dyskontowej Biedronki. Jak widać spółka Jeronimo Martins, właściciel sieci, dotrzymuj słowa i mocno stawia na ilość sprzedawanych produktów.

Z powodu mocnej wojny cenowej i wciąż trwającej stagnacji, jeśli chodzi o popyt konsumencki, sieciom handlowym ciężko jest przekonać klientów do wysokomarżowych produktów. Przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 10:27
StoryEditor
Carrefour rozszerza współpracę z Woltem. Szybkie dostawy w największych miastach w kraju
Carrefour i Wolt rozszerzają współpracę (fot. Mat. Prasowe)
Po udanych testach w dwóch sklepów w Warszawie Carrefour Polska i Wolt rozszerzają współprace do 59 sklepów w największych miastach kraju.

Jak podkreśla sam Carrefour, współpraca z Woltem ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 19:54